Elaiza

Kledingkast opruimen!

Vanmorgen maar weer eens de kledingkast van Elaiza opgeruimd. Na een groeispurtje is er weer veel te klein.

Ze heeft nu nog wel heel erg weinig over van de eens zo propvolle kast.
20150922_101918

Afgelopen week al wel weer een paar nieuwe dingen gehaald.
Een paar maillots, voor onder de rokjes/korte broeken en een joggingsbroekje. Die laatste moet ik wel even naar oma brengen, zodat ze de band wat smaller kan maken. Broekje zakt nu van der billen af.
Alles bij de zeeman gehaald.

Vond de roze met strikjes wel heel erg leuk.
20150922_102058
20150922_101944

Ook heeft ze van oma een winterjasje gekregen (maat 80). nu nog te groot, maar dat past van de winter wel.

20150919_180207

Aangezien ik een weekbudget heb, zal ik voor de rest moeten wachten tot de kinderbijslag binnen is. Dan kunnen we weer shoppen :-). Al ga ik dan wel eerst weer via marktplaats en FB groepen zoeken naar tweedehands (gratis of voor weinig). Ik vind nieuwe kleertjes wel heel leuk natuurlijk, maar eigenlijk ook best zonde van het geld.
Ik heb voor Elaiza tot nu toe denk ik nog geen โ‚ฌ50 uitgegeven aan kleding en toch had ze een propvolle kast.
Ik grapte in het begin nog wel dat ik haar 2 maanden 2/3 x per dag kon omkleden zonder te wassen, zoveel kleertjes had ze.

 

Liefs Linda

1 thought on “Kledingkast opruimen!”

  1. Pingback: Weekoverzicht #1 |

Geef een reactie

