Elaiza

Foto’s van Elaiza

Sinds mijn zwangerschap ben ik meer foto’s gaan delen op Instagram. In eerste instantie openbaar. Tot ik ook allerlei volgers kreeg waar ik me niet prettig bij voelde. Zo had ik bijvoorbeeld een mannelijke volger die zwangere vrouwen geweldig vond en dus zelf met een ‘zwangere’ buik en hoge hakken rondliep. Prima als mensen zo’n fetisch hebben, maar zulke mensen blokkeer ik gelijk.

Sindsdien heb ik mijn Instagram al op slot staan en heb ik sinds een tijdje een © op de foto’s gezet . Zolang je zelf een normaal uitziende Insta hebt, accepteer en volg ik je. Anders heb je pech :-).

Ik had al een tijdje een 2e openbare Instagram account, omdat ik ook veel kleur (Kleuren voor volwassenen). Hier deelde ik al mijn kleurplaten op. Sinds ik vorige week de blog opgezet heb, heb ik de naam van dat account veranderd naar LifebymamaLinda. Zodat ik ook alle foto’s die betrekking hebben op de blog openbaar kan delen.

Op het openbare Instagram account en op de blog, zullen er in principe geen herkenbare foto’s van Elaiza gedeeld worden.

Geef een reactie

