Reviews & Shoplogs

Moederfiets gekocht

Een paar weken geleden kwam ik bij ons ma (pleegmoeder). Vertelde ze heel leuk dat ze een fietsstoeltje voor me had gekocht. Heel lief, maar ik had geen geschikte fiets. Fiets die ik had, was echt rijp voor het oud ijzer en kon geen stoeltje aan het stuur.
Dus moest ik maar op fietsenjacht. Al snel kwam we erachter dat een goede fiets toch behoorlijk boven haar budget is.
Ook flink boven ons budget, aangezien wij in vrijwillige bewindvoering zitten (ivm schuldregeling).
Ik dacht, laat ik het eens vragen aan bewindvoerder of en wat er mogelijk is, aangezien een fiets ook het enige vervoermiddel is wat ik heb. Buiten OV dan, maar dat is ook niet altijd handig. Kreeg al vrij snel antwoord terug dat het best mogelijk was, maar dan moest ik wel de bon doorsturen. Omdat ik via marktplaats wilde zoeken, was screenprint van de advertentie ook goed.
Dus ben ik gaan zoeken. Nog vrij lastig om een lage fiets (47-50cm) Eventueel inclusief stoeltje te vinden, met een redelijke prijs. Ik wilde niet boven de โ‚ฌ300 incl stoeltjes.
Had er een paar gevonden en in de buurt, waar ik meer info over heb gevraagd. Meeste waren of te hoog, te duur of verkoper reageerde niet eens.

Toch een fiets gevonden met zelfs 2 fietsstoeltjes
image

Advertentie doorgemaild naar bewindvoering en ze keurden het bedrag goed.

Dus vanmorgen fiets opgehaald. Achterste stoeltje haal ik eraf en mijn fietstassen gaan er nog op.
Dan alleen nog kussentje en windscherm halen voor het voorste zitje en dan kan ik lekker met Elaiza gaan fietsen ๐Ÿ™‚
Al zal ik eerst zelf een paar x rondje gaan fietsen, heb sinds december amper gefietst ivm bekkenpijn. Dus moet weer even wennen, ook fiets dit heel anders als mijn oude fiets.

3 thoughts on “Moederfiets gekocht”

Geef een reactie

