Reviews & Shoplogs

Nieuwe week schoon beginnen!

Maandag poetsdag!

In het weekend was er niet veel gepoetst, manlief was niet veel thuis en ik moet opletten met wat ik doe. Bijna altijd is manlief ook degene die dweilt, omdat ik dat niet goed kan. (last handen/rug)
Met het gevolg dat er vanmorgen een aardige stof, haar en zand laag lag.

Die mede mogelijk gemaakt is door Benji,  de Duitse herder.  Aangezien onze achtertuin nog een halve zandbak is, moeten er natuurlijk geregeld kuiltjes gegraven worden! In het voorjaar wordt het gelukkig volledig bestraat, maar tot die tijd is het vaak stoffen en stofzuigen.

Meestal pak ik een emmer sop,  maar aangezien ik met mijn handen nog niet goed kan wringen,  was ik blij met het pakket van Swiffer

Met de Swiffer Duster en de Swiffer XXL duster had ik zo alle kasten, prulletjes en lampen stofvrij, zonder een trapje of opstapje nodig te hebben.

Gismo, 1 van de katten, vind de Swiffer Duster ook super interessant.

De vloerswiffer ga ik in de slaapkamers gebruiken, voor beneden zou dat veel te veel doekjes kosten.

Daarna nog even gestofzuigd, wc gedaan en even genieten van de rust tot de kleine meid weer wakker is.

advertorial

Swiffer testpakket
Swiffer testpakket
20151005_115955
Stof gevangen!
20151005_121623
Duster XXL plafondlamp stofvrij maken
20151002_134727
Gismo
1 thought on “Nieuwe week schoon beginnen!”

Geef een reactie

