Reviews & Shoplogs

Woensdagmiddag = me-time!…. Shoppen dus!

Op woensdag middag past oma altijd op, dus kon ik mooi de stad in. Ik dacht, ik ga lekker op de fiets ipv met de bus. Ben ik net onderweg, regen! En het bleef de rest van de middag miezeren.

Als eerste in de stad, maar eens de fietsenwinkel binnengelopen voor een fietsstoel kussentje. “Euh, die gaan op bestelling mevrouw, ik neem aan dat u een kleur in gedachten heeft .” nou nee, wat kan mij de kleur nou schelen, als het maar functioneel is. ” Dan heb ik misschien nog wel wat liggen” Hij graaft in bak met diverse accessoires en helemaal onderin….jawel een kussentje voor de bobike mini. Mooi! Die nemen we mee 🙂

Daarna de stad in. Naar de H&M Kids.
Ik had op de site een vestje gezien die ik wilde halen, maar die hebben ze dus niet in de winkel. Rest van de collectie was niet veel, maar ik hou dan ook niet van ruches, bont, kant, glitter enz. Ook voor schoentjes gekeken, maar die waren er niet in haar maat.
Bij de sale vond ik nog wel 2 shirtjes met lange mouwen. image

Bij de wibra zag ik een leuk sweatjurkje voor €10, maar die hadden ze maar tot maat 74. Daar is ze bijna uitgegroeid, dus vond ik zonde om te kopen.

Bij de Zeeman in de stad is er meer keuze dan bij die hier op het winkelcentrum. Ik vond er 2 leuke shirtjes.
image

Ook nog een zwarte maillot met hartjes
image
En een paar schoenen, al zijn die nog te groot.
image

Verder nog een paar winkels ingewerkt, maar niet veel gezien.

Weer op de fiets naar huis en toen merkte ik al dat ik eigenlijk teveel had gelopen. Begon flink last van mijn bekken te krijgen. Gelukkig is het niet zo ver fietsen.

Rond half 6 Elaiza weer opgehaald. Die was heel de middag wakker geweest, want ze was met opa en oma meegeweest naar de Makro en naar een verjaardag. Dat is natuurlijk veel leuker als gaan slapen.

Even snel nog wat boodschapjes gedaan, eten gemaakt en ik had gehoopt haar na het eten gelijk in bed te leggen. Maar daar was ze het niet mee eens. Ze lag rond 7 uur op bed en om 19:45 weer wakker. Dorst!
Ja, dat was te verwachten, want ze had ’s middags bijna niks gedronken.
Zonde van mijn melk, maarja niks aan te doen.
Om 20:30 dan toch wel in bed kunnen leggen en kon ik gestrekt op de bank.

Geef een reactie

