Reviews & Shoplogs

Nivea Repair & Targeted Care Shampoo & Conditioner

Via het testpanel ontving ik de repair & targeted care shampoo en conditioner van Nivea.

Ik ga hier maar een korte review van geven.

De shampoo en conditioner hebben een aangename neutrale geur. Wat ik altijd wel prettig vond bij Nivea

Shampoo en conditioner zijn fijn. Maken het haar zacht en goed doorkambaar. Het voelt alsof er een filmlaagje op het haar achterblijft, waardoor het inderdaad beter aanvoelt.

Echter is het niet geschikt voor mijn haartype. Wat ik wel jammer vind. Ik heb vrij slap en dun haar. Mijn haar voelde na een dag alweer best vettig aan, waardoor ik het weer wilde wassen. Normaal was ik mijn haar 2/3 keer per week met alleen shampoo.

Al bij al is het wel een fijne shampoo en conditioner, al zal ik ze verder niet gebruiken, maar doorgeven aan iemand anders.

Geef een reactie

