tags

Social media lie tag

Laatst kwam ik deze tag tegen bij Malou . Ik ben best wel social media verslaafd. Ik kijk dan ook geregeld op Facebook en Instagram.  Ik volg ook best veel groepen op FB. Twitter gebruik ik eigenlijk zelden, meestal alleen klantenservices te bereiken en om voetbal te volgens als het niet uitgezonden wordt. Sinds de zwangerschap post ik ook regelmatig foto’s op Instagram. Ben je benieuwd hoe eerlijk ik ben op social media? Lees dan verder.

Hoeveel foto’s maakte je voordat je je laatste foto op Instagram deelde?
1. Soms maak ik wel meerdere foto’s voor ik ze online zet bijv. als Elaiza teveel bewogen heeft. Sowieso zet ik bij de foto’s op Instagram altijd eerst een ©.

Plaats je foto’s van gezelligheden die eigenlijk helemaal niet zo gezellig zijn?
Nee, dan maak ik niet eens foto’s.

Style jij hoekjes voor de foto terwijl de rest van je huis een puinhoop is?
Nee, niet echt. Heb zelfs een aantal foto’s online staan waar het juist om de puinhoop ging (bijv. woonkamer verbouwen, puinruimen kelderkast)

Plaats je wel eens foto’s waar je zelf heel leuk opstaat, maar anderen ehm.. Niet zo charmant?
Kan wel eens voorkomen, al post ik zelden (openbare) foto’s van anderen.

Plaats je wel eens foto’s van heerlijk uitziend eten, inclusief lovende hashtags, dat eigenlijk gewoon niet te eten is, zo vies?
Nee, mijn eten is gewoon altijd lekker!

Complimenteer je je social media vrienden wel eens terwijl je er eigenlijk niks van meent?
Nee en zou het liefste willen dat anderen dat ook niet zouden doen. Ben of eerlijk of hou mijn mond.

Aan welke social media lie maak jij je nog meer wel eens schuldig?
Foto’s die ik plaats kunnen wel eens van een andere tijd/dag zijn. Maar meestal staat het er dan bij.

Ik heb 2 Facebook pagina’s en 2 Instagram profielen. Van beide 1 privé en 1 openbaar.
Openbare Facebook, gebruik ik vooral voor share/like acties, om mijn vrienden er niet mee lastig te vallen. En voor mijn blog.
Openbare Instagram is van mijn blog.

Hoe eerlijk ben jij op social media?

Geef een reactie

