tags

I Love Action Tag

Ik zag deze leuke Tag bij Nicole en is bedacht door Marij . Aangezien ik wekelijks wel bij de Action kom, moest ik hem natuurlijk ook invullen.

Hoe vaak ben je bij de Action te vinden?
Sinds eind vorig jaar zit de Action praktisch om de hoek, dus loop er wekelijks wel even binnen

Hoeveel geef je gemiddeld uit bij een bezoekje aan de Action? Het wisselt heel erg, maar zelden meer dan €20. Dat heeft dan weer vooral te maken met het feit dat wij een weekbudget hebben, waar ik alles van moet doen. Dus hoe meer ik aan prulletjes koop, hoe minder ik heb voor boodschappen.

Zijn er dingen die je bij elk bezoek aan de winkel wel mee naar huis neemt? Niet bij elk bezoek, kom er daarvoor te vaak. Maar maandelijks toch wel voor vuilniszakken, biobakzakjes, luierzakjes en snoepjes (gedroogde kipfilet) voor de hond.

Wat is je grootste miskoop?
Hier moest ik wel even over nadenken. Maar ik denk de sportschoenen die ik afgelopen zomer heb gekocht. Ik dacht die zijn wel makkelijk met de hond uitlaten, want dan wil ik niet te goeie schoenen aandoen. Alleen niet bij nagedacht dat goedkope schoenen natuurlijk van plastic zijn en je daar gigantische zweetvoeten in krijgt.
Staan nu dus stof te happen in de schoenenkast.

Wat zou je doen als de Action failliet zou gaan?
Dat word afkicken dan haha. Enige ‘alternatief’ is Big Bazaar, maar die is stukken duurder en vind ik geen fijne winkel.

Wat is het gekste wat je bij de Action hebt meegemaakt?
Iemand die klaagde dat iets te duur was en wilde afdingen.

Noem iets wat ze daar hebben maar waarvan niemand het weet
Ze hebben een hele tijd condooms gehad! Die hebben een hele tijd (half verstopt) naast de zwangerschapstesten gelegen. Kwam er dus ook pas achter toen ik een test ging kopen.
Filiaal hier heeft ze niet meer, of in ieder geval niet meer in het schap.

Hoe lang duurt een gemiddeld bezoekje?
Ligt eraan of ik alleen ben of met Elaiza en naar welk filiaal, maar toch zeker wel een half uur. Nu kies ik ook altijd de verkeerde tijd uit om te gaan, vaak is het druk. Is hier ook maar een klein filiaal, dus al snel rijen bij de kassa.
Als ik (in mijn eentje) naar het grote filiaal in Stada stores ga, ben ik makkelijk een uur binnen, om daarna gelijk even langs de rest van de winkels daar te gaan.

Gebruik je een lijstje als je erheen gaat?
Ja, als ik er echt met een reden heen ga, anders vergeet ik de helft en heb ik een mandje vol met andere dingen.

Wat zijn je laatste aankopen van de Action?
wpid-20151019_151924.jpg
Ladekastje voor mijn stiften en washitape.
Washitape, neem ik regelmatig mee.
Penseelstiften.
Magneetpen, voor als er weer schroefjes op onbereikbare plaatsen vallen.
Speelgoedtrein, voor Elaiza der verjaardag alvast.

Deze tag is (helaas) niet door de Action gesponsord.

Geef een reactie

