Reviews & Shoplogs

Cadeautjes shoppen

Gisteren zou het eigenlijk weer Oma dag zijn, maar wegens omstandigheden ging dat niet door.

Ik had in de planning staan om even naar de stad en naar de Action te gaan.
De stad heb ik maar uitgesteld, want dat is niet altijd even handig met de kinderwagen/draagzak. Ik wilde eigenlijk voor schoenen gaan kijken voor mezelf, maar dat doe ik volgende week wel.

Wel met Elaiza in de kinderwagen naar de Action geweest. Ben nog geen 5 minuten binnen, of ze wou al uit de wagen. Alleen maar krijsen! Weet niet wat dat is met haar en dit filiaal, maar het is bijna iedere keer raak. Natuurlijk geen draagzak bij, dus maar op de arm. Ondertussen de wagen volgegooid met alle spullen.
Ik hoopte bij de kassa haar weer in de wagen te kunnen doen tot thuis, maar daar was ze het niet mee eens. Heb haar dus op de arm naar huis kunnen tillen.
Ze is nu bijna 10KG, dus dat gaat behoorlijk doorwegen!Voordeel was wel dat ik nu de tas en doos in de wagen kon zetten

Nogmaals note to self : Voortaan ALTIJD draagzak bij hebben!

New ImageDinsdag was ik ook al even bij de Zeeman geweest, had in het krantje een leuk jurkje gezien die ik wilde halen voor haar verjaardag of kerst. Ze hadden er al niet veel meer, maar nog wel 1 in maatje 86 voor €4,99
Voor bij het jurkje wil ik nog wel een stoer jasje/vestje hebben, want ik vind het zo een beetje te tuttig. Ik hou eigenlijk ook helemaal niet van tule/kant enz. , maar dit vond ik nog wel leuk.

 

 

Bij de Action heb ik een aantal cadeautjes gehaald alvast voor Elaiza der verjaardag.

Het manege pakket was maar €9,95, er zijn een paar verschillende, voor jongens en meisjes,  maar deze vond ik nu het leukste.

Babypop in dierenpakje €4,99, hier zijn 4 verschillende van. Elaiza vind poppen tot nu nog niet leuk, maar deze trok ze zelf van de plank af.

Houten puzzel voor €0,99

Ballonnenpomp €0,89 , zodat ik die niet meer hoeven te lenen bij schoonouders

Gefeliciteerd slinger € 0,79 om straks bijv. voor het raam te hangen

Altijd als ik bij de Action ben, moet ik even bij de kleurboeken kijken. Ze hadden weer een aantal nieuwe, waarvan ik er 2 meegenomen heb €0,99 p/st

2 doosjes fotoplakkers €0,35 p/st, kan ik weer verder met het fotoalbum.

Verder nog een aantal dingen die ik bijna standaard haal:
Deospray €1,85
Hondensnack €2,19
Tandpasta €1,29
Luierzakjes €1,35
Afvalzakken €1,52
Lippenbalsem €0,79

Totaal bij de Action maar € 29,30

Na 17:00 ook nog even naar Kruidvat,  waar het VIP koopavond was.

20151118_180034

Houten puzzel was normaal €4,99, maar nu met 30% korting.

Luiers waren ook in de aanbieding, 2 voor €25, maar daar ging ook nog 20% vanaf.

Bij de kassa duurde het weer lang en zag ik schuimpjes liggen, dus die ook maar een zakje meegenomen €0,79

Totaal Kruidvat €23,70

Vandaag de cadeautjes ingepakt en bij de rest (boeken/houten trein) gelegd.

Heb nu 8 cadeautjes liggen voor amper €20, vind het wel genoeg zo.

Volgende week alleen nog even kijken in de stad voor schoenen (voor mezelf en Elaiza) en voor een jasje voor bij het jurkje.

 

 

3 thoughts on “Cadeautjes shoppen”

Geef een reactie

