Persoonlijk

Kast is harder dan mijn hoofd!

Maandag = omadag dus een middagje rust in huis.

Het was dan ook mijn bedoeling om vanmiddag een overzichtje te typen van de afgelopen 2 weken.

Alleen was ik gisteren iets te enthousiast aan het opruimen en heb dus behoorlijk hard mijn hoofd gestoten aan de hoek van een kastje.
Met het gevolg dat ik een ei op mijn hoofd heb en nog net niet scheel kijk van de koppijn.

Middagje bloggen en aanrommelen in huis, heeft dus plaats moeten maken voor een middagje met paracetamol op bed liggen. Zodat ik straks in ieder geval nog boodschappen kan gaan doen en eten kan koken (spinaziestamp met gehaktbalen)

Hopelijk morgen minder koppijn , zodat ik dan wel kan bloggen.

2 thoughts on “Kast is harder dan mijn hoofd!”

Geef een reactie

