Kleuren voor volwassenen

Kleuren voor volwassenen

Ruim een jaar geleden kwam ik op Instagram foto’s tegen van kleurboeken voor volwassenen. Omdat ik toen zwanger was en niet veel meer kon door bekken/rug pijn, vond ik het wel een goed idee om ook eens boeken en stiften te halen.

Bij de Kruidvat heb ik toen 2 kleurblokken gekocht en een setje stiften bij de Action.
Potloden had ik al een blik van de Hema liggen, maar die gebruik ik eigenlijk nooit. Die zijn veel te hard, waardoor ze niet lekker kleuren.

Tijdens de laatste weken van de zwangerschap, kleurde ik soms wel 3 tot 6 platen per dag, welke ik deelde op Instagram. Toen nog op mijn gewone account, later heb ik een 2e account aangemaakt. Dat account gebruik ik ook voor mijn blog.

Inmiddels is de verzameling boeken en stiften aan het groeien en er zal nog veel meer bijkomen denk ik.

Vanaf nu zal er ook geregeld een artikel over de boeken en materiaal online komen.

Vanwege een beperkt budget, komen de boeken en materialen nu voornamelijk van de ActionHemaZeeman.

Deze week komt ook het Jan van Haasteren  kleurboek binnen, die ik vandaag besteld heb.

Collectie tot nu toe:

 

 

4 thoughts on “Kleuren voor volwassenen”

  1. Ik ben maanden geleden eens begonnen met zon kleurboek… ligt nu te verstoffen met 3 platen verkleurd. Opzich wel leuk maar neem er zelf nooit de tijd voor plus snel zere handen (Reuma)
    Wel leuk dat je hier meer informatie over gaat delen!

    Like

  2. Wat een leuke grote verzameling heb je. Ik heb toen ik zwanger was eens een kleurboek gekocht met allemaal leuke quotes en tekeningen. Vind het een heel leuk ding, maar moet er echt tijd voor maken om iets mee te doen.

    Like

Geef een reactie

