Reviews & Shoplogs

Shoplog

Vandaag een middagje naar de stad geweest.
Ik had voor Elaiza pas een shirt gekregen,  maar die was veel te ruim. Ik had de bon gekregen,  dus ik kon hem ruilen. Jammer genoeg hadden ze het shirt niet meer in een maat kleiner.
Wel hadden ze deze leuke poezentrui maat 80 (€9,99).

20160118_191300
Ik wilde eigenlijk ook een nieuwe (spijker) tregging halen voor haar,  maar die hadden ze niet.  Eigenlijk hadden ze vrij weinig hangen,  schappen waren half leeg!  Binnenkort nog maar eens terug.

Bij V&D ook nog even gekeken,  maar in haar maat hadden ze niet veel bijzonders.  Jammer,  want zga alles was afgeprijsd.

Bij de Wibra een paar wanten (€1,99)en wasco krijtjes (€0,79) gekocht.  Kan ze net als mama kleuren.20160118_200207

Bij de Zeeman in de stad hebben ze een grotere collectie dan hier op het winkelcentrum. Die kan ik dan natuurlijk niet overslaan.
Ik heb een rokje maat 86 gekocht (€1,50) en een maillot legging maat 86/92 (€1,00)20160118_191358

Bij Kruidvat beenwarmers voor mijzelf voor Carnaval (€2,99) en een zak schepsnoep (zwart/witjes)  maar die heeft de terugweg naar huis niet overleefd 😮 oeps!beenwarmer carnaval

Rond 17:00 ben ik Elaiza op gaan halen bij oma en zijn we samen nog even langs de Action geweest.
Een paar dingrn gekocht, tandenborstel (€0,85), luierzakjes (€1,35),  sokken (€0,99) en nog een pannetje en vuilniszakken.20160118_191422
De sokken zijn haar nog wel veel te groot (maat 23/26) maar ze o.a. voor carnaval en voor in de draagzak,  als beenwarmers (die kon ik nergens vinden)

Straks nog eens hierop het winkelcentrum kijken of er nog iets te vinden is.

Geef een reactie

