tags

Liebster Award

 

the-liebster-award

Een tijdje terug kreeg ik de Liebster Award van Superwoman op Sloffen

Dit is een award die door een medeblogger wordt doorgegeven aan nieuwe en beginnende bloggers om hen de kans geven om hun blog in de schijnwerper te zetten.

Ik vind het superleuk dat ik als 1 van de blogs ben uitgekozen!!

Zij koos de volgende vragen voor mij:

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Vroeger schreef ik al vaak, om van me af te schrijven. Ik ben namelijk niet zo’n prater en krop anders alles op.
Dit is nu ook een beetje de bedoeling en ik schrijf over de ontwikkelingen van Elaiza en over mijn hobby.
Ook zal ik met de tijd weer moeten gaan werken, door te bloggen of in ieder geval achter de pc bezig zijn, kom ik er achter wat ik kan en voor hoelang. Ik ben er nu ook wel achter dat ik geen kantoorbaan moet zoeken.

Wat is je favoriete gerecht?

Ik heb niet echt een favoriet gerecht, maar pasta en stamppotten gaan er altijd wel in.
Ik hou van eten en van koken, ik had dus ook van mijn hobby mijn werk gemaakt (kok).

Welke film/serie heb je het laatst gezien?

Ik kijk eigenlijk altijd GTST, al is het de laatste jaren wel steeds slechter, maar het blijft mijn half uurtje tv. Behalve als er voetbal is, dan staat dat op.
En wij volgen al jaren NCIS/NCIS LA/Hawaii 5O, dus die kijken we ook wekelijks

Welk boek heb je het laatst gelezen?

Mijn dubbeldik woordenboek! haha, samen met Elaiza.

Ik heb al een aantal jaar geen boeken meer gelezen. Als ik eenmaal aan een boek begin, wil ik hem ook snel uit kunnen lezen, maar dat lukt me al een aantal jaar niet meer. Ik kan me niet concentreren, dus kom dan niet verder dan 1 hoofdstuk. Dat kwam voornamelijk door mijn medicatie (vermoed ik), aangezien ik die nu al 2 jaar niet mag innemen, ga ik binnenkort maar weer eens proberen een boek te lezen!

Naar welke persoon in je leven kijk je op (kan een beroemd iemand zijn, maar ook iemand uit je familie/vriendenkring/…)?

Eigenlijk niemand specifiek. Wel heb ik veel bewondering voor mensen die ondanks ziekte/beperking o.i.d. heel positief in het leven staan. Zelf lukt me dat op het moment niet altijd even goed.

Wat is je favoriete tijdverdrijf, waar kan je echt van genieten?

Spelen met mijn dochter!

In de avonden kleur ik vaak, daar kan ik wel even mee tot rust komen.

En varen, heerlijk ontspannend. Al doen we het niet zo vaak meer, vanwege de kosten. Maar dat komt vanzelf wel weer goed.

Welk is je favoriete vakantieland?

De laatste 20 jaar eigenlijk alleen in Nederland, België, Duitsland op vakantie geweest, als we al op vakantie gingen. Maar ik vind een relaxed dagje op een boot in de Biesbosch al heerlijk.

Welke droom hoop je nog waar te maken?

Ik zou heel graag ooit eens naar Amerika gaan. Mijn vader is er geboren en een groot deel van de familie (die ik overigens niet ken) woont er.

Wat verkies je: een hond of een kat?

Ik ben meer een hondenmens, al heb ik 2 katten van ongeveer 10 jaar oud. Voordeel van katten is dat ze hun eigen plan trekken. Ik zie/hoor ze amper tot ze eten, aandacht of naar buiten willen.
Ook hebben we een Duitse herder van bijna 6.

Home alone, lazy sunday afternoon: wat is je favoriete kledingstuk om in rond te huppelen?

Trainingsbroek, shirt en/of sweater, slippers

Ik nomineer :

Kim die wekelijks een blog schrijft over haar week met Jake en over het nieuwe wondertje.
Sanne die schijft over haar dochter Sophia, de rottie Baco en haar aankomende huwelijk.
Vera zij schrijft reviews over kleurboeken voor volwassenen en materialen.

Voor jullie heb ik de volgende vragen :

  1. Kun je jezelf in 5 woorden beschrijven?
  2. Wat is je droombaan?
  3. Wat is je favoriete (kinder) verzorgingsproduct /  merk?
  4. Wat is je favoriete seizoen en waarom?
  5. Welke hobby’s naast bloggen heb je?
  6. Liever Hollandse kost of een wereldgerecht?
  7. Actieve vakantie of liever luieren op het strand?
  8. Heb je tatoeages en/of piercings?
  9. Wat is je favoriete muziek?
  10. Welke films kijk je het liefste?
  11. Wat is de laatste foto die je gemaakt hebt?
2 thoughts on “Liebster Award”

Geef een reactie

