Reviews & Shoplogs

Besparen door cashback acties

Ik probeer altijd zoveel mogelijk te besparen op de dagelijkse boodschappen.Een tijdje geleden heb ik me daarom aangemeld bij Scoupy. Die hebben regelmatig leuke cashback acties. Vaak zijn het producten die ik normaal niet of niet vaak koop (vanwege bijv. de prijs)

Sinds de aanmelding heb ik toch alweer €23.94 terug gekregen!

De volgende producten heb ik geprobeerd met de acties:

  • Ontdek Scoupy (extra €0.50)
  • Sultana volgraan (€1.79)
  • Orangina (€1.89)
  • Zendium tandpasta (€2.85)
  • Beloning voor willekeurige kassabon (€0.50)
  • Bros dessert (€1.00)
  • Sixpack fles Amstel Radler 0.0% (€ 3.69)
  • Mentos popins (€1.45)
  • Verkade flinterdun (€0.89)
  • Nesquik (€2.09)
  • Bolletje ontbijtcrackers (€1.79)
  • Verkade dubbeldik (€1.39)
  • Mentos popins (€0.95)

Ik gebruik tot nu toe eigenlijk alleen nog maar de cashback op boodschappen.

Maar je kunt ook korting krijgen op bijvoorbeeld kaartjes bij de Musical Club, of bij Lucardi.

Mocht 1 van jullie je nog niet aangemeld hebben en dat wel willen, stuur mij dan even je e-mailadres , dan meld ik je aan. Op die manier krijgen we beide €1.00 extra terug.

 

 

4 thoughts on “Besparen door cashback acties”

Geef een reactie

