tags

Pickwick thee vragen #1

Onderstaande vragen stonden op de labeltjes van de Pickwick thee die we deze week dronken.
Ik vond het wel een leuk idee om ze (kort) te beantwoorden.

 

Zou je tien jaar korter willen leven in ruil om rijk te zijn?

Daar kan ik heel kort over zijn NEE.

Ik kan toch niet bewust de keuze maken om 10 jaar minder tijd door te brengen mijn ml en dochter!

Was er een dag dat je gehuild hebt van geluk?

Ja, meerdere dagen.
Mijn trouwdag, toen ik positief testte (zwangerschap Elaiza), de geboorte van Elaiza en zeker veel in de kraamweek.

Wat is je meest favoriete kledingstuk?

Mijn corrigerend hemd ! haha
Meeste van mijn kleding zit nu niet lekker, zit tussen 2 maten in. Of te groot, of te klein.

Wat doe je het liefste op een regenachtige dag?

Binnen zitten en tv kijken/spelletjes spelen met een lekkere mok thee/koffie/chocomelk.

Wat is het meest nutteloze advies dat je ooit hebt gekregen?

Denk dat dat toch wel met mijn gezondheid te maken heeft.
Na mijn diagnose Fibromyalgie, kreeg ik het volgende advies van de arboarts:

Ach we hebben allemaal wel eens spierpijn, even een warme douche en gewoon weer doorgaan. Blijven bewegen en flink sporten, gaat het vanzelf over!

Wat wilde je worden toen je klein was?

Ballerina. Ik heb ook een aantal jaar klassiek ballet gedaan.
En kok, dit heb ik ook een aantal jaar gedaan, maar ben er nu voor afgekeurd.

Heb je vandaag een complimentje gegeven?

Tuurlijk, maar dat doe ik sowieso elke dag bij mijn dochter .

Als je een eigen bedrijf zou starten, wat zou je dan verkopen?

Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar als ik (ooit) een eigen bedrijf zou starten, dan zou ik denk ik mijn blog inschrijven bij de KVK.

Mocht jullie de vragen ook in willen vullen, tag je mij dan ook even? Vind het wel leuk om dan jullie antwoorden te lezen

Liefs Linda

(zie net dat ik er 1 ben vergeten te bewaren voor de foto, maar heb die vraag wel beantwoord)

4 thoughts on “Pickwick thee vragen #1”

  1. Leuk, die vragen! IK zou ook neve rnooit tien jaa rkorter willen leven alleen om rijk te zijn. Ik vind dat advies van die arbo-arts trouwens ook echt zo idioot. Fibromyalgie is niet “gewoon” spierpijjn. Ik heb het zelf gelukkig niet. Heb wel vermoeidheidsklachten en andere lichamelijke kwaaltjes en krijg dan vaak te horen “je moet niet te veel op bed liggen”. NOu ik zou met alle plezier een normaal ritme aanhouden als dat lukte (en heel soms lutk het ook).

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

