Reviews & Shoplogs

Kadotip! Magische mok

Als ik een kado ga kopen voor bijvoorbeeld een verjaardag, wil ik altijd met iets leuks aankomen. Niet zomaar een kado of een kadobon, maar iets wat ze zelf niet snel zullen kopen.
Zo kwam ik op de site van prachtigkado. Ze verkopen daar hele leuke gepersonaliseerde spullen, waaronder de magische mok.

Ik nam contact met ze op en ik mocht een mok laten bedrukken voor de blog.
Heel even heb ik nagedacht over welke foto ik in zou sturen, ik heb zoveel mooie foto’s.

12193836_893474770735747_1148706537937424275_n
Originele foto Cane

Ik koos voor een foto van Cane, de zwarte Duitse herder van mijn schoonzusje. Al drink ik zelf altijd koffie uit een mok en ik nooit genoeg mokken kan hebben, wil ik deze toch aan mijn schoonzusje geven. Zij moet binnenkort voor een paar weken naar het ziekenhuis, dus ik vond dit wel een leuk kado. Heeft ze toch haar hond een beetje bij zich.

De bestelling

Ik stuurde de foto in en kort daarna kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling in behandeling was. Een paar uur later kreeg ik al bericht dat de bestelling verzonden was!
De volgende dag (een uur later dan normaal) stond de pakketbezorger voor de deur met het pakketje.

Uitpakken

Voordat ik het pakketje uit ben gaan pakken, heb ik eerst de waterkoker aangezet, ik wilde natuurlijk wel gelijk de mok testen.
De mok zat netjes verpakt in een doosje, met noppenfolie eromheen en dat geheel weer in een doosje.

De mok

Nadat ik de mok uitgepakt had , heb ik er eerst een foto van gemaakt.
Je ziet het, het lijkt een doodnormale zwarte mok. De foto kun je als je heel goed kijkt een beetje zien.
Eerst maar eens voor de helft vullen met heet water, het duurt maar een seconde voor de foto al zichtbaar wordt.
Nadat ik de mok helemaal gevuld het met heet water, zie je de hele foto tevoorschijn komen. Ook is de hele mok nu wit, behalve het oortje, die blijft zwart en blijft dus koud.

Ik vind het een geslaagd kado.

Wil je ook zo’n mok bestellen, neem dan eens een kijkje op de website. De mok is nu verkrijgbaar vanaf €9,95 excl. verzenden.

Ook leverbaar in België!

 

Liefs Linda

Dit artikel bevat een product dat is opgestuurd door een bedrijf.

4 thoughts on “Kadotip! Magische mok”

Geef een reactie

