Reviews & Shoplogs

Mini shoplog

Vandaag moest ik naar de stad om de ID kaart van Elaiza op te halen op het gemeentehuis.

Daarna gelijk even langs de bibliotheek  gelopen om haar in te schrijven en mijn eigen pas te verlengen.
Voordeel is dat ik een Bredapas heb en dus gratis naar de bibliotheek kan, hiervoor moet ik alleen wel ieder jaar het abonnement verlengen, door de Bredapas te laten zien.

Pasje voor Elaiza was gelijk klaar, ik kreeg alleen geen boekstart voor haar. Jammer, dacht dat dat tot 18 maanden was? Ach ja, ze heeft al een hoop boekjes en ik zal met regelmaat wel boeken halen bij de bieb voor haar.

Daarna ook nog even naar de H&M gelopen. Ik had nog een cadeaubon van €10 en wilde jurkjes halen.

 

H&M jurkje
Maat 86-92, € 5.99

H&M jurkjes

 

Jurkje met de hartjes was gelijk goedgekeurd, ze wilde het niet meer loslaten. Die met aardbeien had ik al wel gezien, maar wilde eerst nog even op de babyafdeling kijken.

Daar vond ik het blauwe jurkje met ankers en hartjes.

Toen ik bij de kassa in de rij stond, zag ik dat je bij 3 kledingstukken 15% korting kreeg met de H&M clubkaart. Korting is altijd fijn, dus toch nog maar even terug naar de jurkjes.

Ik liet haar kiezen tussen het jurkje met aardbeien of een mintgroen jurkje met poes/konijn op de rok.

Ze moest er even over nadenken, maar griste al snel het jurkje met aardbeien uit mijn handen.

Zou het dan toch een meisje-meisje gaan worden?

Na de Clubkaart korting hoefde ik maar €13.55 af te rekenen.

 

Liefs Linda

2 thoughts on “Mini shoplog”

Geef een reactie

