Reviews & Shoplogs

Winactie : Hangmat of hangstoel van Tropilex!

 

Winactie gesloten!

De eerste winactie op mijn blog en gelijk een hele gave!

Ik mag namelijk in samenwerking met Tropilex  1 hangmat of hangstoel naar keuze weggeven! Zou je er graag 1 winnen, lees dan snel verder!

Winactie

Bron Foto’s :  Hangmatwereld.nl

Het voorjaar is begonnen, dus tijd om de tuin of balkon weer op orde te maken.Wat is er nu relaxter dan heerlijk in een Tropilex hangmat of hangstoel van het (voorjaars)zonnetje genieten! Boekje en drankje erbij en je waant je op vakantie.

Mocht je nu geen tuin of balkon hebben, je kunt ze natuurlijk ook gewoon binnen hangen.

 

Op de website staan heel veel mooie Hangstoelen & Hangmatten, neem vast eens een kijkje. Al een idee welke je van het Tropilex assortiment zou kiezen?

Hoe kun je meedoen?

    • Plaats hieronder een reactie met een geldig e-mailadres
    • Like mijn Facebook

pagina
Bericht op FB delen = lief

Om meer kans te maken, kun je mij ook volgen op BloglovinInstagramTwitter, maar dit is niet verplicht.

 

De winactie loopt t/m 14 april 2016!

Op 15 april 2016 zal ik de winnaar bekend maken en een e-mail sturen.

Veel succes!!

 

Liefs Linda

 

16 thoughts on “Winactie : Hangmat of hangstoel van Tropilex!”

  1. Gaaf! Ik doe mee voor mijn zusje, ze heeft net een nieuw huis gekocht met haar vriend. Volgende maand gaan ze verhuizen en dit is echt het allerleukste housewarmingcadeau ever!

    Liked by 1 persoon

  2. Wat een gave hangstoel. Ik zie me er al helemaal in zitten deze zomer met een lekkere kan sangria naast me en een goed boek op m’n ereader.

    Ps. Ik gebruik Facebook niet meer, dus volg je op Instagram en Bloglovin

    Liked by 1 persoon

  3. Ik had het laatst toevallig nog met mijn vriend erover hoe leuk ik een hangmat zou vinden voor in onze tuin 🙂 Zou hier graag in willen liggen, op een zomerse avond met een wijntje in mijn hand. Ik heb overigens je pagina geliked !

    Liked by 1 persoon

  4. Deze zou ik graag cadeau willen doen aan mijn vriend 🙂 hij komt van de antille en mist het tropische gevoel. misschien krijgt hij dat met dit weer terug 🙂

    Liked by 1 persoon

  5. Wauw wauw wauw!!! Ik wil al zo lang een lekkere hangmat!!! Ik zou graag mijn onvergetelijke Ibiza vakantie een beetje terug willen halen naar mijn eigen achtertuintje! Heerlijk met het zonnetje op me gericht met een lekker cocktailtje, lekkere hapjes met een filmpje of boekje… Ik droom al helemaal weg! En ik houd wel van de bohemian stijl van dese hangmatten.

    Ik heb je pagina geliked en ik volg je op instagram met de naam: Tamzellalala
    JAAAA DIT WIL IK ZO GRAAG 😍😍😍

    Liked by 1 persoon

  6. Ik doe zeker mee met deze mega leuke winactie. Ik heb alle stappen gedaan + de extra stappen van Instagram volgen en Bloglovin volgen.❤️❤️❤️ Een hangmat is natuurlijk heel erg fijn om te hebben of om weg te geven aan een vriendin die het heel erg verdient.

    Liked by 1 persoon

  7. Lijkt me super gaaf
    Met twee jonge kindjes in huis kan ik heerlijk in een hangstoel genieten van mb twee meiden ben nu druk bezig om Onze tuin kindvriendelijk te maken de vijver is al dicht en nu wachten tot volgende maand dan ons nieuwe grasveld zodat mn meisjes lekker kunnen spelen zo’n gave hangstoel zou geweldig zijn lekker mn beide meisjes samen spelen en mama lekker relaxen en genieten van haar meiden in een HANGSTOEL te gek ik ga met mn meiden hard duimen 👍 👍 wie weet helpt dat voor een beetje geluk 🍀 🍀 groetjes fenna

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

