Reviews & Shoplogs

Action Shoplog

Vanmorgen weer eens naar de Action gelopen.

Zoals gewoonlijk kwam ik weer met van alles thuis, behalve wat ik eigenlijk wilde halen. Ik ging er eigenlijk naartoe voor een antislip bad/douche mat. Die kon ik nu niet vinden

Shoplog Action

Zoals je ziet weer genoeg gekocht, maar voornamelijk dingen die echt nodig waren. heb mezelf in gehouden ;-P

Shoplog action 2

Billendoekjes 2x €0.98
Vitamine D druppels €1.89
Frozen koekjes €1.49

Shoplog action 3

Invisible hipsters (2) €3.79
Hipster €1.89

Shoplog action 4

Nieuwe batterijen voor mijn keukenweegschaal €0.85
Shoplog action 5

Pinky snoepjes voor Benji
Kipfilet €2.19
Sushi met eend €1.49

Shoplog action 6

Kleurpotloden voor Elaiza €0.62
Kleurboek voor volwassenen €1.99

Shoplog action 7

Alvast voor van de zomer gekocht, voor ze weer uitverkocht zijn.

Zwembadje €2.79

Totaal €20.95 Valt mee toch?

Volgende week eens in de stad gaan kijken voor kleren e.d.

 

Liefs Linda

2 thoughts on “Action Shoplog”

Geef een reactie

