Reviews & Shoplogs

Shoplog

Ik ben gisteren en vanmorgen weer een aantal winkels langsgeweest en heb weer het nodige gekocht. O.a. kleertjes voor Elaiza.

Straks nog even naar de supermarkt voor de gewone boodschappen en om een aantal dingen te halen van de 100% cashback actie van Spotta

Président crème de brie of crème de camembert
Nestle mix-in desserts
Unox bierbommetjes

Gisteren ook weer van Scoupy geld terug gekregen. Ik had Danone the greek aardbei (100% cashback) en een 6 pack Amstel Radler 0.0% (50% cashback)gehaald.
Straks ook nog even de Sanex advanced bodylotion halen (100% cashback)
Trekpleister:


Gillette giftpack 2x  €14.99
Per set 5 mesjes, dus goedkoper dan de normale verpakkingen.

Tandpasta €3.49

Lucovitaal magnesium €14.89
Lucovitaal Vit. B12  €9.99
Lucovitaal was 1+1 actie, dus kreeg nog € 12.44 korting
Ik weet dat er betere merken zijn voor vit B12 en magnesium, maar dit heb ik nu gehaald ivm de aanbieding en om eerst te kijken of het wel werkt. Dit is genoeg voor 2 maanden , dus dan zou ik toch verbetering moeten gaan merken. (zie vorig artikel)

Zeeman:

Basic romper korte mouw maat 86/92 € 1.79

2 leggings maat 86 € 2.49 p/st

2 shirtjes maat 98/104. € 3.49 p/st
Bewust wat groter gekocht, zodat ze er langer mee kan doen. Maar goed ook, want heb ze nu gewassen en ze zijn gekrompen.

Action:20160405_105705

Heb nog een keer de hipsters gehaald, want ze zaten wel erg lekker. €3.79 + €1.89
En nog een kleurboek €1.99, had eerder niet gezien dat er 2 nieuwe waren.

Scapino:

Ik was hier eigenlijk naartoe gegaan om te kijken voor schoen voor mezelf. Dat was niet veel bijzonders, dus ik wilde nog even bij de kinderafdeling kijken. Daar had ik de wagen iets te dicht bij het schap gezet, waardoor Elaiza deze schoenen te pakken had en zei “aan, aan, aan”.
Dus even gepast in maat 20, maar die waren echt te klein. Maatje 21 dus. Die zaten wel goed en ze mochten niet meer uit.
Nou ja vooruit dan maar, waren ook maar € 19.99.
Binnenkort wel even gaan kijken voor echt goede loopschoenen, maar deze zijn in ieder geval leuk voor erbij.

7 thoughts on “Shoplog”

  1. Leuke aankopen! Goed om bij de dagelijkse boodschappen ook de gratis producten mee te nemen. Ik kijk bij het maken van een boodschappenlijstje ook altijd even welke gratis producten je mee kan nemen in de supermarkt!

    Like

Geef een reactie

