Gezondheid

Even aan mezelf denken.

Ik was van plan om vandaag een stuk online te zetten over het uitstapje naar Amsterdam afgelopen zaterdag. Ik heb het deels al geschreven, maar lichamelijk is het voor mij nu niet mogelijk om achter de pc te zitten en het af te maken.

Afgelopen zaterdag heeft me heel veel energie gekost en ik heb teveel gelopen, waar ik nu nog van aan het bijkomen ben. Zondag zelfs het grootste deel van de dag op bed of bank gelegen, omdat ik niks meer kon.

Aangezien ml overdag niet thuis is, heb ik alle energie en kracht nodig om voor dl te kunnen zorgen.

Ik ga er vanuit dat het met een paar dagen rust wel weer beter gaat en dan zullen jullie vanzelf wel weer artikels zien verschijnen.

Sowieso vrijdag de uitslag van de winactie!

 

Liefs Linda

4 thoughts on “Even aan mezelf denken.”

Geef een reactie

