Persoonlijk

Eindelijk lekker weer!

Yes , eindelijk lekker weer! Weer om lekker buiten te zijn, te wandelen of te fietsen.

De laatste maanden ging het lichamelijk niet bepaald lekker. Wandelen kon ik maar korte stukjes voor ik echt last van bekkenpijn kreeg en fietsen had ik niet zoveel geprobeerd.

De laatste dagen merkte ik al dat het beter ging met mijn bekken, al heb ik er ’s avonds en ’s nachts nog wel vaak goed last van.

Zondag zijn we met zijn drieën een stukje gaan lopen naar de kinderboerderij (parkhoeve Breda-Noord. Op de kinderboerderij heeft Elaiza heel veel zelf gelopen ( wel handje vasthouden, anders durft ze nog niet goed)
Daarna zijn we door het park naar schoonouders gelopen.

 

Ik wil al een tijdje vaker gaan fietsen met Elaiza, laatste keer had ze best veel last van de wind en ik had nog geen windscherm.

Vorige week hebben mijn schoonouders bij Van Cranenbroek een windscherm meegenomen voor mij, dus die heb ik er gelijk opgezet.20160502_135118

Vanmorgen de fiets gepakt en samen een stukje gefietst.
Runtastic aangezet om een beetje de afstand bij te houden. Zodat ik later een beetje in kan schatten welke afstand voor mij goed haalbaar is, zonder extra pijnklachten achteraf.
De 1ste km viel de GPS steeds weg, dus die is niet meegeteld. Totaal dus zo’n 6 KM gefietst. (Runtastic sessie)
Aangezien ik sinds de bevalling bij elkaar pas een KM of 20 gefietst had, best wel veel ineens dus. En dat terwijl ik voor en tijdens de zwangerschap veel fietste!

Elazia vond het super leuk, alleen haalde ze steeds haar voeten uit de steun, dus daar moet ik nog iets op verzinnen (stiek is beetje uitgelubberd)

Ik wil proberen dit een aantal keer per week te blijven doen. Wel alleen als het lekker weer is, want ik ga niet voor mijn lol in de regen fietsen.

 

Liefs Linda

2 thoughts on “Eindelijk lekker weer!”

Geef een reactie

