tags

Tag: Wat als ik moet kiezen?

Vandaag deel ik de Wat als ik moet kiezen tag met jullie. Deze tag is bedacht door Tips voor papa’s en ik las hem bij ByLeen

Vakantie in buitenland of eigen land?

Ik wil heel graag ooit naar de USA. Mijn opa en oma hebben daar gewoond en mijn vader is er geboren. (Salt Lake City) Een deel van de familie woont er nog, maar die ken ik niet.. Tot die tijd worden het voornamelijk vakanties in eigen land. Het is al wel weer een aantal jaar geleden dat wij op vakantie zijn geweest, onder andere i.v.m. de financiën. Laatste keer was in 2010. Toen zijn we met de boot van Breda naar Zeeland gevaren en daar 2 dagen op de camping geweest bij schoonouders. daarna via een andere route weer teruggevaren.

Was in de droger of aan een rek?

Het liefste hang ik mijn was buiten aan het rek, maar in de praktijk gaat 70% in de droger en de rest binnen op een rek. Buiten kan nu nog niet, omdat de tuin nog een halve zandbak/vuilnisbelt is, ook heeft de buurman een boom (berk) in zijn tuin die nogal wat troep geeft.  Als het goed is wordt aankomend weekend een begin gemaakt aan de achtertuin,. Deze wordt volledig bestraat.

Tattoos of piercings?

Ik heb 2 tatoeages , een eenhoorn op mijn  bovenarm en een tribal op mijn buik (2 vlinders/ 1 hart). Ik wil heel graag nog een tattoo op mijn rug (carpe diem, roos, vlinder) voor mijn moeder en ik wil er nog 1 voor Elaiza (naam + ?) Weet nog niet echt wat ik daarmee wil. Beide gaan nog wel even duren.

Piercings heb ik helemaal niks mee, heb niet eens gaatjes in mijn oren.

Bier/wijn of whiskey?

Ik drink eigenlijk zeer zelden alcohol. Laatste jaren helemaal niet vanwege de medicatie, zwangerschap, borstvoeding. Drink nu wel regelmatig een Radler 0.0%.

Maar als ik eens wat drink (hooguit 2 glazen), dan wel whisky of vodka, al vind ik een speciaal biertje ook wel eens lekker. Wijn vind ik niet echt lekker.

Schoenen of blote voeten?

Blote voeten!

Ik loop het liefste op blote voeten of slippers (birckenstock), anders draag ik het meeste Nike’s.

Vroeger droeg ik wel vaak (hoge) hakken, vind het nog steeds erg mooi, maar sinds de nekhernia kan ik er niet meer op lopen.

Bungeejumpen of parachutespringen?

Geen van beide.  Ik hou niet van hoogtes. Het is niet echt hoogtevrees, maar meer val angst.

 

Vullen jullie de tag ook in?

 

Liefs Linda

1 thought on “Tag: Wat als ik moet kiezen?”

Geef een reactie

