tags

Pickwick thee vragen #2

Een tijdje geleden heb ik een aantal thee vragen beantwoord in een blog. Ik drink niet zo heel vaak thee en had een aantal dubbele vragen, dus het duurde even voor ik er weer een aantal verzameld had.

Wat is de grootste prijs die je ooit gewonnen hebt?

Rond de €300/€400 met de staatsloterij. Is alweer een aantal jaar geleden. Geen idee eigenlijk wat ik er mee gedaan heb, waarschijnlijk nieuw lot en gaan shoppen.

Wat is je favoriete gerecht?

Zuurkoolstamp met spekjes. Ik was als klein kind al gek op zuurkoolstamp en dat is nu nog steeds zo. Heerlijk! Ook Elaiza en ml vinden het lekker, dus kan het vaak eten.

Hou je meer van honden of van katten?

Beide. Ik ben opgegroeid met dieren om me heen.
Nu heb ik een hond en 2 katten.

Wanneer vind je iemand oud?

Dat is een lastige. Ik ben zelf 35, maar heb soms het gevoel dat ik hoogbejaard ben, als ik weer eens verga van de pijn en niet vooruit kom. Daarentegen is mijn pleegmoeder 83 en die zou je vaak 30 jaar jonger schatten.

Heb je de afgelopen week iets nieuws geleerd?

Geleerd niet echt, wel een reality check . Ga er verder niet op in omdat het privacy gevoelig voor anderen is.

Wat was de mooiste dag van je leven?

Heel cliché, mijn trouwdag en geboorte van Elaiza.

Wie uit het verleden zou je willen ontmoeten?

Mijn moeder. Ze is overleden toen ik 5 maanden oud was.

mama (4)
Mama (Alice)

 

Wat staat er nog op je bucketlist?

Rondreis door Amerika. Dat is iets wat ik al heel lang wil. Mijn vader is er geboren (Utah)

Wat is je allereerste herinnering?

Veel van vroeger weet ik niet meer. Er is toen ook gewoon teveel gebeurd, dus ik heb denk ik veel weggestopt.

Een aantal dingen die ik me wel kan herinneren:
-Leren fietsen op de oprijlaan, later vallen met die fiets waardoor mijn voortand breekt en ik een litteken in mijn gezicht heb
-Ik kreeg bij de overbuurvrouw altijd thee met napoleon snoepjes (citroenthee)
-Onze kat Mies (die is uiteindelijk ruim 20 geworden)

20160615_123932
Mies

Welke landen heb je allemaal bezocht?

Niet zo heel veel.

Heb in België gewoond. Verder Engeland, Duitsland, Luxemburg en Zwitserland. Verder niet geloof ik.

Wat voor muziek heb je het laatst geluisterd?

Vandal!sm – Day of Distruction Promo mix

 

Liefs Linda

 

2 thoughts on “Pickwick thee vragen #2”

Geef een reactie

