Kleuren voor volwassenen

Jan van Haasteren kleurboek

Ik vond vroeger die puzzels al helemaal super, dus toen ik het Jan van Haasteren kleurboek voorbij zag komen, moest ik die natuurlijk hebben.20160617_143658

Ik had een cadeaubon van Bol.com, Dus ik heb het daar besteld. Het boek kost  €9.99

Inmiddels zijn we bijna 5 maanden verder en heb ik nog steeds de eerste plaat niet af.

20160617_143713

Ondanks dat ik het echt een gaaf boek vind, grijp ik toch telkens naar mijn andere boeken. Het zal er ook wel aan liggen dat ik in dit boek met Bruynzeel kleurpotloden ben begonnen en met potlood kleur ik het fijnste als ik aan tafel zit.
Maar de meeste platen kleur ik als ik ’s avonds op de bank zit met een schootkussen. Dan kijk ik ondertussen ook tv, kijk eens op FB/IG e.d.. Nadeel van ’s avonds kleuren is ook dat het licht niet optimaal is voor kleurpotloden. Ik heb boven de salontafel wel een felle spot, maar dat is voor ml niet bepaald gezellig.

Binnenkort toch maar eens het boek pakken en vast een andere plaat met stiften doen. Zo zonde als het maar in de kast blijft liggen.

 

Liefs Linda

 

Dit artikel bevat affiliatelinks
Geef een reactie

