Kleuren voor volwassenen

Leuke nieuwe kleurboeken, binnenkort verkrijgbaar

Er komen in de aankomende maanden weer een hele hoop nieuwe kleurboeken uit en die zijn al te reserveren.

Tijdens een avondje rondkijken op Bol.com, vond ik een aantal aparte en grappige kleurboeken die ik vandaag met jullie wil delen.

Een aantal ervan heb ik vast op mijn verlanglijstje gezet,, om ze binnenkort te bestellen. Al mag ik van mezelf eigenlijk geen boeken meer kopen voorlopig, ik heb er al zoveel.

 

Chill the fuck outChill the F*ck Out, Sasha O’Hara
€11,99
Beschikbaar op 08-09-2016

 

Amazing Anti-Boredom Colouring BookAmazing Anti-Boredom Colouring Book
€8,99
Beschikbaar op 08-09-2016

 

Marked in InkMarked in Ink
€16,99
Beschikbaar op 07-09-2016

 

The Tour De France Colouring BookThe Tour De France Colouring Book
€10,49
Beschikbaar op 01-09-2016

 

The Candy Crush Soda Saga Colouring Book

The Candy Crush Soda Saga Colouring Book
€12,99
Beschikbaar op 11-08-2016

 

Complete Anatomy Coloring BookComplete Anatomy Coloring Book
€13,49
Beschikbaar op 01-08-2016

 

The Stoner's Coloring BookThe Stoner’s Coloring Book
€16,99
Beschikbaar op 01-07-2016

 

Het volgende boek is al een tijdje leverbaar, was hem alleen nog niet eerder tegengekomen.
The Campervan Colouring BookThe Campervan Colouring Book
€11,99

 

Liefs Linda

 

Dit artikel bevat affiliatelinks

 

 

 

 

3 thoughts on “Leuke nieuwe kleurboeken, binnenkort verkrijgbaar”

Geef een reactie

