Reviews & Shoplogs

Shoplog o.a. Action & Hema

Afgelopen weekend was de kinderbijslag weer binnen, dus ik ging shoppen.

Er zijn een aantal dingen die ik sowieso wilde halen, o.a. luiers, wasmiddel en een broek voor mezelf aangezien ik nog maar 1 spijkerbroek heb.

Hema:

  • Shirt voor mezelf (€4.00), maar die moet ik nog ruilen. In de winkel geen zin gehad om in de rij te gaan staan bij het pashokje (grote Hema en maar 1 pashokje!). Aangezien het een wijder model is, dacht ik er wel in te kunnen. Maar het zit niet mooi, boven te wijd en onder te klein.
  • Nieuwe voedingsbh  €11.50
  • Voor Elaiza ben ik foto’s aan het inplakken en de vorige map is bijna vol. Dus ik had een nieuwe nodig en ook vast een voorraadje fotobladen(Map is €6.00 en fotobladen €4.50 p/pak)
  • Stiften voor Elaiza. Ze wil iedere keer mijn stiften pakken, maar die zijn niet uitwasbaar. Aangezien het heel leuk is om op armen en kleding  te kleuren, vind ik dat niet zo’n goed idee. €2.50

Boekenvoordeel:

Bij boekenvoordeel zag ik het kleurboek ‘extreme kleurpuzzels voor volwassenen‘ liggen, het was de laatste. Deze stond al enige tijd op mijn verlanglijstje, dus nu maar meegenomen.kleuren op nummer

Kruidvat:

  • Luiers 2 pakken voor €25
  • 3 opvouwbare wasmanden. Ik wilde nieuwe in de badkamer hebben en deze zijn niet te groot en makkelijk om gelijk de was te sorteren. € 1.79 p/st
  • 20 Stabilo Fineliners €8.99kruidvat - apotheek

Apotheek:

Ik moest een recept ophalen en zag een boekje over Fytotherapie liggen. Die heb ik meegenomen, kan altijd van pas komen.

Albert Heijn:

Het zijn weer hamsterweken, dus tijd om o.a. wasmiddel in te slaan.
Robijn is deze week 1+1 gratis. €12.34
Ook de Spa Fruit (€1.49) en het vlees is 1+1 gratis

Totaal bouskorting € 18.47AH

H&M:

  • Bij H&M kids kocht ik voor Elaiza een broek. Deze was nu afgeprijsd voor €5.00
  • Voor mezelf zocht ik een simpele goedkope spijkerbroek. Niet bij stil gestaan dat spijkerbroeken met gaten mode zijn ener dus bijna niks anders te vinden is. Ik vind dat soort broeken best wel leuk, maar met een dreumes en een hond is dat alles behalve handig. Ik vond een goedkope jeans.(€10.00) Stretch (skinny)  met een normale taille. Ik kocht hem wat groter, zodat het wat losser zit en daardoor is het ook geen enkelbroek, maar normale lengte.

Action:

Ik ging naar de Action voor fotoplakkers en kwam met een hoop meer thuis.

  • 2 x fotoplakkers € 0.35 p/st
  • Limonadekan 3L €3.99 (lekt alleen een beetje, dus met doek eronder in de koelkast)
  • Tandenborstel voor Elaiza € 0.85
  • Kipfilet snack voor Benji € 2.19
  • Verjaardagskalender €0.79
  • 2 witte kussenslopen € 3.49
  • 2x luxe wenskaarten (doosje 10 stuks) € 0.94 p/st
  • Washitape € 0.79
  • 3 paar sokken maat 23 € 1.79 zijn nog wel te groot, maar babysokjes zijn echt te klein.
  • 6 x Twin markers  €0.95 p/st Eindelijk lagen ze hier ook in het schap, nu gelijk weer uitverkocht.

My Little pony Pinkie pie snoep huisje €6.95

 

 

 

Nu moet ik alleen nog wat bij Naïfcare bestellen voor o.a. een kraamcadeau een tweedehands babyfoon vinden en van de week een nieuw wasmachine.

 

Liefs Linda

7 thoughts on “Shoplog o.a. Action & Hema”

Geef een reactie

