Reviews & Shoplogs

Getest : Spa Fruit + kortingscode’s

Een tijdje geleden heb ik via The Insiders een pakket binnengekregen van Spa Fruit om te testen.
Ik kreeg ook een aantal foldertjes met kortingscode’s* bij. 20160610_113317

De nieuwe frisdranken van Spa bevatten 100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Zonder kunstmatige zoetstoffen, kleurstoffen of bewaarmiddelen. Het resultaat zijn sprankelende, verfrissende en caloriearme (max. 28 kcal/100 ml) limonades die je altijd opnieuw verrassen.

100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong

  • Lager suikergehalte dan andere frisdranken en limonades
  • Geen chemische additieven
  • Geen artificiële zoetstoffen
  • Geen kleurstoffen

Spa fruit
Ik heb 6 smaken mogen testen, in België is ook de smaak Grenadine verkrijgbaar. Aangezien ik over het algemeen meestal gewoon kraanwater of spa rood drink en heel soms cola/sinas, vond ik een aantal van de smaken nog vrij zoet.

Spa Fruit Citrus Fruit

Ik heb een klein slokje geproefd, maar lust geen grapefruit, dus ik vond hem echt smerig. Dl wilde proeven en die vind het heerlijk. Rest van de fles weggegeven.

Spa Fruit Lemon Cactus

Mijn favoriet. Deze had ik al eens eerder gedronken en heb de indruk dat het nu nog minder zoet is. Heerlijk verfrissend. ook bij dl 1 van de favorieten, als ze mijn glas ziet, wil ze het gelijk afpakken.

Spa Fruit Appel

Smaakt als verdunde appelsap met prik. Prima te drinken, maar een tikje aan de zoete kant.

Spa Fruit Forrest Fruit

Wel lekker voor een keer, maar veel te zoet. Als ik Spa rood in huis had gehad, had ik het verdund. Doordat het zo zoet is , vond ik het ook niet dorstlessend.

Spa Fruit Orange

Een goede vervanger voor de normale sinas die ik wel eens drink. Deze is een stuk minder zoet en smaakt meer naar sinaasappel.

Spa Fruit Citron

Vroeger wel vaak gedronken, maar nu vond ik hem te zoet. Teveel 7up achtig.  Drink ik toch liever Spa rood met citroen.

 

Ik heb nog een aantal (max 14) kortingscodes die ik aan jullie wil geven. Mocht je interesse hebben in een code, laat het hieronder even weten, dan stuur ik het je per mail. (op=op)

Zo doe je mee:
-Koop 2 flessen Spa Fruit 1.25Ltr
-Scan de QR code of ga naar Spafruitproberen.nl en voor jouw unieke code* in
Upload jouw kassabon en vul je gegevens in.
_krijg binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag van 1 fles teruggestort op jouw rekening.

Actievoorwaarden:
De actie loopt tot 30-09-2016. Deze actie is geldig op alle smaken Spa Fruit 1.25Ltr. Beide flessen Spa Fruit 1.25Ltr moeten op dezelfde kassabon staan.Maximaal 1 deelname per persoon. Voor alle voorwaarden zie Spafruitproberen.nl

 

Drinken jullie wel eens Spa fruit? zo ja, welke is jullie favoriet?

 

Liefs Linda

 

Bron logo, ingrediënten en quotes : Spa fruit

1 thought on “Getest : Spa Fruit + kortingscode’s”

Geef een reactie

