Persoonlijk

Dag lief meisje……

Vorige week liet ik jullie al weten dat ik Even offline 😥 zou zijn. De afgelopen week ben ik dan ook bijna niet online geweest. Er zijn  geen blogs verschenen en ik heb ook amper andere blogs gelezen.  Mijn hoofd stond er niet naar. Nog steeds niet echt eigenlijk, maar het is ook wel weer goede afleiding.

te kort leven

Eigenlijk wilde ik er helemaal verder niks over schrijven, maar dat vind ik best lastig. Zonder in detail te treden, wil ik jullie wel in het kort laten weten wat er aan de hand is.

Vorige week is er een prachtig meisje geboren, die het ondanks goede zorg niet gered heeft. De ouders en opa’s / oma’s hebben in het ziekenhuis de gelegenheid gehad om afscheid van haar te nemen. Inmiddels is er ook een mooi afscheidsfeestje voor haar geweest met beschuit met muisjes en ballonnen.

Degene die mij op IG volgen, hadden al meegekregen dat ik gekleurde kleding moest shoppen voor een bepaalde gelegenheid, dat was dus voor de uitvaart. Op verzoek van de ouders kwam iedereen in gekleurde kleding.

Liefs Linda

(mocht je mij (en/of familie) persoonlijk kennen en meer willen weten, stuur mij dan even een mail)

 

3 thoughts on “Dag lief meisje……”

Geef een reactie

