Reviews & Shoplogs

Shoplog Kleurtjes

Woensdag ochtend moest ik gaan shoppen. We hadden kleding met kleurtjes nodig. Zeker voor ml moest ik een shirt vinden. Hij heeft namelijk alleen maar zwart of met NAC logo in de kast liggen. Heeft wel een paar gekleurde overhemden, maar hij wilde een T-shirt aan.

Op het winkelcentrum kwam ik mijn schoonmoeder en schoonzusje(tantie) tegen, die ook kleding aan het zoeken waren. 

Eerst bij Vogele gekeken. Een winkel waar ik eigenlijk nooit kom, ook  nu kon ik er niks vinden. Schoonzusje wel, die vond een jurk

Daarna bij de Zeeman gekeken. Soms hebben ze daar wel leuke shirts hangen. Voor Elaiza wel een leuk jurkje gevonden. Niet dat we voor haar iets nodig hadden, maar was maar €5.99 en ze kreeg hem van tantie. (foto is van zeeman.com, geen kans gehad om zelf een foto te maken.)

Ook ik vond een jurk, al twijfelde ik nog wel of ik hem voor de gelegenheid wel aan zou doen. De jurk was €5.00 . Uiteindelijk heb ik hem wel aangedaan met een hesje die ik geleend heb van schoonzusje.

 

We hebben nog even bij Scapino gekeken voor ml, maar daar hebben ze niet veel meer. Hema hier heeft geen herenkleding, dus door naar Shoeby.

Ik had online een leuk shirt gezien, maar die hadden ze niet meer in de winkel. onderstaande shirt was het enige wat ik wel mooi vond (rest te donker). Ik had ook ml al een foto gestuurd, maar die was er niet erg enthousiast over. Toch maar meegenomen, was ook de enige die er nog was. Shirt kost normaal €24.99, maar schoonzusje kreeg met klantenpas korting . Betaalden nu maar €19.99. Shirt valt wel klein, want is een XXL

Shirt Shoeby

 

Omdat ik nog niet overtuigd was van de jurk en ml niet van het shirt, ging ik s’middags nog even op de fiets de stad in. Niet mijn favoriete bezigheid met 33 graden.

In de stad keek ik nog even bij de H&M sale en vond dit shirt voor maar €3 (normaal €14.99)

Voor ml een aantal winkels in geweest, maar meestal slaag ik voor hem wel bij C&A. Zo ook nu . Ik vond 4 shirts die qua kleur redelijk tot goed zouden zijn. Er waren wel meer leuke shirts te vinden, maar teksten als bijvoorbeeld “the best time of my life” e.d. konden natuurlijk niet. Weer stuurde ik ml foto’s en in overleg met hem alle 4 maar meegenomen, zodat hij thuis goed kon kijken.

Gelukkig had ik van  te voren een goed passend shirt opgemeten, waardoor ik de goede maat mee kon nemen. Meestal heeft hij namelijk XL van shirt en deze zijn L . Vallen dus groot.

Het gele shirt (xl) was de enige in de winkel en ik dacht al dat die te groot ging zijn.  Schoonvader paste hem wel, dus die heeft hem overgenomen.
2e en 4e shirt pasten wel, maar stonden hem niet, dus die zijn retour gegaan.
Shirts waren allemaal 40% afgeprijsd en kosten nu tussen de €4 & €6 p/st.

Ml zou zelf een broek meenemen van Jobe . Het is een boardshort, maar een stuk netter dan zijn normale korte broeken (zwembroeken). Hij draagt nooit een korte spijkerbroek/bermuda o.i.d. , dus ga dat ook niet kopen om 1 dag te dragen. Deze broek kost €29.99

Jobe short

Ik vond het toch best lastig om deze kleding bij elkaar te zoeken. Sowieso dragen wij zelf maar weinig kleurtjes, of altijd in combinatie met zwart, maar vooral omdat het gepast moest zijn. Normaal trek je naar een uitvaart ook donkerblauw, zwart of grijs aan. Nu was er specifiek gevraagd om allemaal in gekleurde kleding te komen.

Donderdagmiddag gingen we met zijn drieën de stad in om een wat kleding terug te brengen. Ml moest nog even langs de T-mobile winkel en ik heb bij Etos een nieuwe tube Naïf shampoo gehaald, ook daar voor €9.99

Vrijdag even naar de Action geweest voor een nieuwe zonnebril voor Elaiza. Bij de vorige had ze het pootje afgebroken. Gelukkig kosten ze maar €0.99

 

Liefs Linda

4 thoughts on “Shoplog Kleurtjes”

    1. Vind hem zelf ook heel erg leuk, ondanks dat ik het best veel kleur vind. Jammer genoeg is wel heel goed te zien/ merken dat het goedkope kwaliteit is, zal hem daarom ook niet vaak dragen. (lubbert heel snel uit en naden zijn na 1 x wassen al gedraaid)

      Like

Geef een reactie

