Persoonlijk

Mijn outfits

Eens iets anders als anders op mijn blog.
Ik deel een keer  een aantal van mijn outfits van de afgelopen tijd. Gewoon omdat ik het een keer leuk vind om te doen.  Ook mocht Elaiza vanmorgen mijn kleding uitzoeken. Ik laat je zien wat ze uitgezocht heeft en of ik het ook aangehouden heb.

 

 

Sommige kleding die ik aan heb gehad, zijn buiten mijn comfort zone. Ik draag het liefste gewoon een spijkerbroek, shirt en Nike’s. Heerlijk basic dus.

De laatste paar jaar heb ik bijna geen nieuwe kleding gekocht, het meeste wat ik heb is tweedehands en heb ik gekregen. Ik moet het allemaal weer eens goed uitzoeken en op een weggeefgroep zetten of naar Emmaus brengen. Ik heb echt veel te veel liggen wat ik toch niet meer pas.

Zoals je ziet , zijn de foto’s gemaakt met mijn telefoon, sommige in een (te) schemerige kamer. Niet de beste kwaliteit dus.

  • Jurk is van Zeeman. Heeft aan de zijkant een split. Ik twijfelde bij het passen eigenlijk al aan de maat, maar aangezien kleding van de Zeeman nogal eens wil krimpen, toch de gok gewaagd. Na het wassen was de jurk inderdaad wat gekrompen, maar alleen in de lengte. Jurk lubbert heel erg uit tijdens het dragen, wat ook wel te zien is (foto is na 1/2 dag dragen pas gemaakt)
    Gehaakt hesje heb ik geleend. Geen idee waar het van is.
  • Rokje en shirt zijn beide van H&M. Rokje is een basic rokje , die ik al een aantal jaar heb.
  • Jurkje is van Miss Etam. Heb het gekregen van schoonzusje. Ikzelf zou het niet snel gekocht hebben (te druk), al vind ik het als rok wel leuk.
  • Hemd is van Action, rok geen idee (geen label meer) Rok heb ik gekregen, ook al zoiets wat ik zelf niet snel zou kopen, want ik hou niet van kant.ruches e.d. maar het zit wel lekker.
  • Spijkerbroek is van H&M, trui van Action
  • Nogmaals de spijkerbroek van H&M met een hemd van Zeeman

 

Outfit uitgekozen door Elaiza, prachtige combinatie toch?! Zij vond het in ieder geval geweldig, maar ik heb me daarna toch omgekleed (spijkerbroek en roze hemd)

  • Jurkje is van Anna. Ik kende het merk niet, dus ik heb even op google gekeken. Is merk Anna van Toor . Ik heb het gekregen en eigenlijk in de kast gehangen, omdat het me wel makkelijk leek met borstvoeding. Maar ik heb het nooit gedragen. Iets teveel uit mijn comfort zone denk ik. Heb eigenlijk ook geen goede schoenen voor erbij
  • Blouse is van Atmosphere
  • Panty ooit een keer gekregen, was de bedoeling om hem bij de carnavals kleding te leggen, maar lag schijnbaar nog in de kast.

 

Thuis draag ik eigenlijk altijd Birkenstocks of blote voeten, vandaar dat er ook geen andere schoenen op de foto staan. Enige schoenen die ik draag zijn mijn Nike’s

 

Liefs Linda

Geef een reactie

