tags

Wil jij in mijn vriendenboekje schrijven?

Ik kwam deze tag tegen op de blog van Malou van Madebymalou en hij is bedacht door Jodi van Liefthuis.nl. Het leek me leuk om hem zelf ook in te vullen.

Vroeger ook heel vaak gehad en ingevuld, net als de poëziealbums. Jammer genoeg heb ik de mijne niet meer.Barbie vriendschapsboekje

Naam: 
Linda

Leeftijd:
35

Geboortedatum:
15-04-1981

Broertjes/zusjes:
Geen

Kleur ogen:
Bruin

Kleur haar:
Bruin

Lengte:
167

Het liefste eet ik:
Zuurkoolstampot met spek of pasta of biefstuk met friet of chocola of……

Ik hou gewoon van eten! haha

Mijn lievelingskleur is:
Geel. Al zou ik het niet dragen (behalve een NAC Shirt dan)

Mijn lievelingsdier is:
Adelaar. Heb ook jaren allerlei beeldjes enz. verzameld.
Als huisdier toch wel gewoon de hond en kat

Mijn favoriete popgroep/zanger/band: 
Ik heb geen favoriet, heb vaak geen idee van wie een liedje is of hoe het heet. Luister ook niet zo heel vaak naar de radio ofzo.

Ik zet wel geregeld muziek aan via Soundcloud, denk aan Vandal!sm, Dj Ysiss, Evil Activities, Drokz, Dr.Peacock enz….

Mijn lievelingsliedje: 
Zelfde als hierboven.

Mijn lievelingsfilm: 
Ook geen echte lievelingsfilm. Veel films kijk ik ook echt maar 1 keer. Als ze later op tv zijn, staan ze wel op, maar ben ik ondertussen vaak ook met andere dingen bezig . Maar bijv. de Blues Brothers blijft toch wel leuk, hoe vaak ik die dan ook al gezien heb.

Verder hou ik vooral van thrillers en actiefilms

Mijn leukste vak:
Het tussenuur haha. Leukste was praktijk koken en Engels

Mijn favoriete tv-programma is: 
Ik probeer elke dag GTST te kijken, maar vaak ben ik dan Elaiza in bad aan het doen of op bed aan het leggen. Vind er de laatste tijd ook niet veel meer aan.

Verder kijken wij vaak series : NCIS, NCIS LA, Hawaii 5O, OITNB

Mijn lievelingsboek: 
Is alweer een poos geleden dat ik een boek heb gelezen, heb ook niet echt een favoriet. Laatste boeken die ik heb gelezen waren over de Tweede wereld oorlog :Haar naam was Sarah, Meisje in de rode jas en De jongen in de gestreepte pyjama

Naar een onbewoond eiland neem ik mee:
Mijn gezin met de huisdieren

Waar ik het meeste van houd:
Mijn man en dochter.

Mijn hobby’s zijn:
-Varen, al doe ik het niet zo veel meer sinds Elaiza er is, maar dat komt wel weer als ze wat ouder is.
-Kleuren. Ben daarmee begonnen tijdens de zwangerschap en inmiddels heb ik een aardige verzameling boeken , potloden en stiften.

De sport die ik doe is: 
Geen, al zou ik het eigenlijk wel moeten gaan doen.

Ik hou niet van: 
-Oneerlijke en/of egoïstische mensen, ruzie
-Roze, ruches…best lastig met een dochter.
-Mosselen en sushi…. Blegh!

Mijn favoriete website: 
Mijn blog natuurlijk!

Verder lees ik veel blogs via Bloglovin en WordPress reader en kijk ik (te) vaak op FB en IG

Later word ik:
Ik wilde vroeger altijd ballerina of stewardess worden haha. Later wilde ik kok worden. Dat laatste heb ik ook een tijdje gedaan. Nu zou ik voornamelijk weer gezond/pijnvrij willen zijn, zodat ik weer kan doen wat ik wil, zonder de dag erna ervoor te moeten boeten.

Wil jij in mijn vriendenboekje schrijven?
Ik tag iedereen die het leuk vind om hem in te vullen, ik kom het graag lezen.

 

Liefs Linda

2 thoughts on “Wil jij in mijn vriendenboekje schrijven?”

  1. Wat een leuke tag! Ik had vroeger ook wel een poeziealbum maar er schreven maar heel weinig mensen in. Ik ga deze tag onthouden en als ik een keer geen andere post heb, ga ik hem ook invullen. Ik ben het trouwens helemaal met je eens wat betreft wat ik wil worden.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

