Reviews & Shoplogs

Sale shoplog Wibra

De final sale is weer bezig, dus nu kun je extra goedkoop een hoop leuke dingen vinden!

Dit keer heb ik een shoplog vol meisjeskleertjes van de Wibra voor jullie.

Ik heb de kleding niet zelf gekocht, maar Elaiza heeft ze gekregen van haar tante. Die kon het niet laten hangen. Zeker niet nu er nog eens 50% extra kassakorting vanaf ging.

Elaiza heeft nu maat 86/92 en de  meeste kleertjes die ze heeft gekregen zijn maat 92/98. Nog iets te groot, maar dan kan ze even vooruit.

2 dezelfde shirts/tuniekjes, de groene is maat 104/110 , de roze is maat 92/98. Het is een dunne sweatstof, dus lekker voor nu, als het wat koeler word kan er een shirt of romper met lange mouwen onder.

2 vrolijke zomershirtjes beide maat 92/98

Zwart kanten shirt , iets wat ik zelf niet snel zou kopen, maar vind het wel leuk. Maat 92/98
Leuk hemdje maat 92/98

1e jurkje is heel dunne stof en schijnt dus door. Vind het wel heel leuk, maar moet wel even kijken wat ik eronder aandoe.
2e jurkje is van heel zachte dunne sweatstof. Beide maat 92/98

Weer iets dat ikzelf niet snel zou kopen, maar wel heel leuk vind is het rokje met watermeloenen en ananas.
Basic legging met ruches maat 92/98. Die is nog veel te lang, dus die gaat nog een poosje in de kast.

Afgelopen week ook van de oma’s al een paar spijkerbroeken gehad (maat 92 en 98) maar daar heb ik geen foto’s van gemaakt. Kast is dus weer goed aangevuld, kan ze weer even vooruit.

 

Liefs Linda

 

 

1 thought on “Sale shoplog Wibra”

  1. Jullie zijn goed verwend zeg! Het rokje met de watermeloenen en ananasjes vind ik echt super! Ik heb zelf ook lekker (onder andere bij de Wibra) geshopt en daar toevallig ook een shoplog van online staan vandaag 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

