tags

Liebster Award

Dank je wel Kreanimo voor de nominatie voor de Liebster Award. Dit is mijn tweede nominatie, de vorige vind je hier.

Liebster Award

Wat is een ‘Liebster Award’ ?

Een Liebster Award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter het bloggen beter te leren kennen. En zo kan je ook nieuwe blogs leren kennen en krijgen de beginnende blogs wat meer aandacht.

Regels:

-Bedank de persoon die jou heeft genomineerd
-Post een link naar zijn of haar blog
-Zet een foto van de award op je blog
-Beantwoord de vragen van de persoon die jou heeft genomineerd
-Nomineer 5 tot 11 blogs
-Bedenk 10 nieuwe vragen voor de bloggers die je zelf nomineert
-Informeer de bloggers die je zelf hebt genomineerd en bezorg hen de link van je eigen blogpost
-Kopieer deze regels in je eigen blogpost

Mijn 10 vragen:

1) Als je in de tijd kon reizen, naar welke gebeurtenis of periode in de geschiedenis zou je onmiddellijk willen vertrekken?
September 1981, de maand dat mijn moeder 25 werd en 2 dagen later overleed.

2) Welke persoon (dood of levend) is je grootste inspiratiebron?
Net als de vorige keer, niemand in het bijzonder.

3) Is er een onderwerp waarover je nooit zou bloggen?
Ja, make-up haha. Daar heb ik echt helemaal niks mee. laatste keer dat ik make-up op gehad heb is denk ik (buiten carnaval) mijn bruiloft geweest. En dat was dec. 2011.

4) Naar welk land zou je liever niet op vakantie gaan?
Sowieso de landen waar oorlog is.
Verder zou ik overal wel een keer op vakantie willen.

5) Wat zou je nog graag bij studeren?
Sociaal recht.
Een aantal jaar geleden heb ik als vrijwillig budgetcoach gewerkt, daarna zou ik bij sociaal raadslieden gaan werken 9ook vrijwillig) maar mijn gezondheid liet het niet toe.
Ik zou dus graag sociaal recht studeren om als budgetcoach / bewindvoerder oid aan het werk te kunnen.

6) Welke job wil je eens graag doen voor 1 dag.
Minister van Volksgezondheid en/of Minister sociale zaken en werkgelegenheid. Om de regels van het UWV te veranderen (o.a. erkenning FM vastleggen)  en de zorgverzekering aanpakken.

7) Welk fictief personage uit een tekenfilm zou je willen zijn?
Vrouwtje theelepel
Vond dat vroeger altijd een leuke serie om te kijken.

8) Welke sport zou je voor geen geld van de wereld willen beoefenen?
Alles wat met grote hoogte te maken heeft, zoals bungee jumpen, parachute springen e.d.

9) Welk goed doel zou je steunen als je de loterij won?
Stichting babyspullen en het plaatselijke dierenasiel.

10) Als een heks je zou omtoveren in een dier, welk zou dat dan zijn en waarom?Adelaar (Bald -Eagle), vind het gewoon prachtige vogels.

Ik nomineer: 

Denise van Mama van 4
Jessica, Mariëtte en Stefanie van Brabantse mama’s
Roxanne van Roxxy84.nl
Tineke van Mammatien
Marja van Marrrja
Sanne van MissSanntje
Maarten van Papaswereld

Zijn niet allemaal kleine/nieuwe blogs, maar wel de moeite waard om eens te lezen.

De vragen:

  1. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
  2. Wat is je favoriete zen moment van de dag?
  3. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
  4. Meest random feitje over jezelf?
  5. Wat was de mooiste dag in je leven?
  6. Welk huisdier heb je of zou je willen hebben?
  7. Aan welke trend doe je niet mee?
  8. Hoe ziet je ideale weekend eruit?
  9. Welke blogpost van jou moeten we zeker gelezen hebben?
  10. Waar hoop je dat je blog over vijf jaar staat?

 

Liefs Linda 

6 thoughts on “Liebster Award”

  1. Wat lief dat je mij hebt genomineerd! Ik ben al vaker genomineerd voor deze award dus kies er daarom voor om de vragen hier te beantwoorden i.p.v. in een aparte blogpost!
    Hopelijk vind je dat ook leuk/goed!
    1. Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
    ~ Ik denk toch dat dat snoep is. Ik ben echt dol op snoep haha.
    2. Wat is je favoriete zen moment van de dag?
    ~ Als ik een kop thee drink. En ik drink nogal vaak een kop thee dus ik heb veel zen momenten!
    3. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
    ~ Dat was een concert van Jan Vayne, een hele goede pianist!
    4. Meest random feitje over jezelf?
    ~ Ik hou van de natuur!
    5. Wat was de mooiste dag in je leven?
    ~ Wat een moeilijke vraag.. Eigenlijk weet ik het niet. Ik probeer uit elke dag iets positiefs te halen. Ik denk dat een mooiste dag uit mijn leven dan toch een dag moet zijn geweest waarin we nog als gezin samen waren, inclusief mijn vader. Hij is overleden toen ik 7 jaar was.
    6. Welk huisdier heb je of zou je willen hebben?
    ~ We hebben een kat en ik heb zelf 2 konijntjes!
    7. Aan welke trend doe je niet mee?
    ~ Ik zal je eerlijk zeggen dat ik soms niet eens in de gaten heb wat een trend is en wat niet. Ik doe gewoon lekker waar ik me zelf goed bij voel haha!
    8. Hoe ziet je ideale weekend eruit?
    ~ Lekker een rustig weekendje. Misschien op zaterdag even shoppen en dan zondag een rustdag. Met veel thee trouwens haha! Oh, en snoep natuurlijk!
    9. Welke blogpost van jou moeten we zeker gelezen hebben?
    ~ Een tijd geleden heb ik een outfit post geplaatst met mijn geliefde piano. Die zijn wel een kijkje waard, al zag ik het zelf! https://marrrja.nl/fashion/fashion-vrijdag-with-my-big-love/
    10. Waar hoop je dat je blog over vijf jaar staat?
    ~ Ik hoop dat ik er dan nog net zoveel plezier in heb als nu. Stiekem hoop ik dat het een deel van m’n werk zou kunnen worden maar goed, dat is misschien een iets te grote droom haha.

    -x-

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

