tags

#30DayBlogChallengeNL

Deze 30 Day Blog Challenge was ik al bij meerdere bloggers tegengekomen, maar is bedacht door HareMaRiSteit.

Het leuke van deze Challenge is dat je zelf kan bepalen over welke onderwerpen je wel/niet wil schrijven, het niet dagelijks hoeft, maar bijvoorbeeld 1 keer per week, of onderwerpen samenvoegen.30-day-blog-challenge-nl-1

Hoe ik het ga doen:

Ik denk dat ik over alle 30 wel ga schrijven, niet dagelijks, maar 1 a 2 keer per week. Waarschijnlijk zal ik er een aantal samenvoegen, omdat het anders wel heel korte en niet boeiende blogposts gaan worden (bijv. De inhoud van mijn tas.)

 

Welke onderwerpen zijn jullie benieuwd naar? Laat maar weten welke je graag als eerste zou willen lezen.

Liefs Linda

 

2 thoughts on “#30DayBlogChallengeNL”

Geef een reactie

