tags

De inhoud van mijn tas

Deze blogpost is 1 van de opdrachten van de 30 Day Blog Challenge  van HareMaRiSteit 30-day-blog-challenge-nl-1

 

De inhoud van mijn tas:

Daar kan ik eigenlijk heel erg kort over zijn.

Geen tas

Ik heb namelijk geen tas.

Nu zul je wel denken, welke vrouw heeft er nu geen tas?     Ja, ik dus.

Ik heb wel altijd een tas gehad, maar sinds de geboorte van Elaiza gebruikte ik die niet meer. Inmiddels zijn ze dan ook in de kliko beland.

Voor de zwangerschap gebruikte ik mijn tas nog wel geregeld. Toen rookte ik ook nog, dus automatisch meer om mee te nemen, al had ik toen ook niet veel erin zitten. Eigenlijk alleen portemonnee, telefoon, sigaretten en aanstekers, sleutels, tampons en als ik de grotere tas bij had ook pennen, agenda, notitieboekje, zakdoekjes, spiegeltje enz..

Luiertas

Na de bevalling stopte ik alles wat ik nodig had in de luiertas, in de wandelwagen of in mijn zakken. Meestal nam ik dan ook echt alleen mijn portemonnee, telefoon en sleutels mee. Inmiddels gebruik ik de luiertas nog maar zelden en zit ze steeds minder vaak in de wagen. Luiertas

Linnen tasje

Nu begin ik de tas dan wel een beetje te missen. Als ik te voet of met de fiets wegga met Elaiza, heb ik nu vaak een linnen tasje bij met daarin (luiers/billendoekjes), sleutels, portemonnee en telefoon. Al heb ik mijn telefoon meestal in mijn broekzak of bh zitten, anders merk ik het niet als ik gebeld word of een bericht krijg (geluid altijd uit).

linnen tas

Portemonnee

Aangezien ik meer in mijn portemonnee heb zitten , dan maar een foto van die inhoud.  Al bestaat die meer uit pasjes, visitekaarjes en bonnetjes, dan uit geld jammer genoeg.

Het was nog wel even puzzelen om ervoor te zorgen dat er geen gegevens zichtbaar waren. Pff wat heb ik eigenlijk veel pasjes! Groot deel ervan gebruik ik zelden.  En nu ik er toch alles uit heb liggen, gelijk bonnetjes weggegooid en onnodige pasjes weggelegd. Die pak ik wel als ik ze nodig heb.

 

Nieuwe tas

Aangezien ik de tas toch best wel begin te missen, ga ik maar eens op zoek naar een nieuwe tas. Maarja, wat voor iets.

Ik heb altijd een vrij kleine tas gehad (formaat clutch), maar ik wil nu wel een wat grotere, zodat ik ook wat spullen voor Elaiza erin kan doen. Maar het moet nu ook weer niet zo’n formaat tas zijn, dat ik moet gaan graven om iets te vinden. Ook vertik ik het om er een hoop geld aan uit te geven. Op de markt vallen de prijzen meestal wel mee, dus ik denk dat ik daar eerst maar eens ga kijken.

 

Zo, dat valt me niet tegen, heb toch  bijna 500 woorden weten te schrijven over de inhoud van een tas die ik niet heb. Haha

Liefs Linda

 

4 thoughts on “De inhoud van mijn tas”

  1. Misschien domme vraag maar hoe heb je die foto overgenomen? ? Heb je gewoon haar link gedeeld?? Ik heb het net geprobeerd maar dan krijg ik de link van haar blog post 30 Day blog challenge

    Like

Geef een reactie

