Reviews & Shoplogs

Cadeaubonnen kopen en verkopen

Vanmorgen kwam ik een reclame tegen op Facebook. Meestal scroll ik dan gewoon verder, maar nu klikte ik de advertentie wel aan.

Cadeaubonnen inwisselen voor geld

Het was namelijk een advertentie van Wissel.nl. Een website waar je (geldige) cadeaubonnen kan kopen en verkopen.

Cadeaubon verkopen

20160905_135008Ik had nog een cadeaubon van Fleurop (€5.00) liggen die ik toch niet ga gebruiken, dus ik dacht ik probeer het gewoon.

Op Wissel.nl kun je heel makkelijk Cadeaukaarten inwisselen voor geld!
Enige wat je hoeft te doen is op het formulier invullen om welke winkel het gaat, bedrag en geldigheid en je e-mailadres.  Zodra je het formulier verzend krijg je een ontvangstbevestiging in de mail, waarin staat dat ze uiterlijk binnen 1 werkdag een bod doen op je cadeaukaart.

Binnen 5 minuten had ik de e-mail met een bod van €3.00. Om akkoord te gaan met het bod, hoef je alleen maar te reageren op de e-mail met naam en bankrekeningnummer. Cadeaubon op de post doen en de betaling afwachten.

Uitbetaling

Wissel.nl betaald het afgesproken bedrag uit op de (werk)dag van ontvangst.
Uiteraard controleren ze het saldo en geldigheid van de cadeaubon.

De portokosten worden vergoed als het uit te betalen bedrag hoger is dan €20.00. In mijn geval kost het mij dus nog een postzegel.

Het is maar een klein bedrag, maar aangezien ik anders de bon weggegooid zou hebben, is  €2.27 toch mooi meegenomen. Het gaat naar de rekening van mijn dochter.

Edit: 7-9-2016 heb ik de kaart verzonden, 8-9-2016 is er €3.73 bijgeschreven op de rekening. Zeer snelle betaling en de postzegel is dus ook vergoed. TOP!

Cadeaukaart kopen

Ook kun je cadeaukaarten
kopen met 7,5% tot zelfs 50% korting. Toch wel de moeite waard om eens te kijken voor je (online) wil gaan shoppen.

 

Kenden jullie Wissel.nl al en hebben jullie daar al eens een kaart verkocht of gekocht?

Liefs Linda

 

Dit artikel bevat affilliate links 

 

Geef een reactie

