Reviews & Shoplogs

Opening terStal winkel

 

Op het winkelcentrum bij ons zijn al een tijdje een aantal lege panden, waarvan er 2 al een tijdje verbouwd worden. Geregeld komen er nieuwe winkels, of winkels verhuizen naar een ander pand.

In 1 van die panden komt deze week een vestiging van terStal . Ik kende de winkel niet, al zie ik wel geregeld leuke kleding voorbij komen op IG.
uit de folder

Aangezien er nu vlakbij een terStal komt en ik binnenkort weer kleding wil gaan halen voor Elaiza, ben ik vast op de website gaan kijken.

Mensen die mij een beetje kennen, weten dat ik geen fan ben van roze en al zeker geen babyroze, maar als het een beetje stoere kleding is vind ik het nog wel leuk, zolang het niet overheerst. Al vind Elaiza het wel geweldig, dus ze draagt ook genoeg roze.

De nieuwe collectie van terStal is wel veel roze in combinatie met blauw en grijs.

Een greep uit de (kleuter) meisjes collectie:

  1.  Jurk met col € 15.99
  2.  Jurk met rits  19.99
  3. Jurk met pailletten hartje € 17.99

 

  1.  Top met sterrenprint € 9.99 (ook in roze met blauwe letters)
  2.  Top met print € 9.99 ( ook verkrijgbaar met stippen i.p.v. strepen)
  3.  Top met pailletten hartje € 11.99 (ook in blauw met zwart)
  4.  Dubbele top gestreept €13.99 (ook in blauw met zwart)

 

  1. Legging met imitatieleer € 13.99
  2. Imitatieleren rokje € 15.99
  3. Rok met allover print  € 9.99

Eigenlijk heeft ze ook nieuwe pyama’s nodig, maar die hebben ze niet in haar maat. (pas vanaf 104)

Ik vind het wel een leuke en betaalbare collectie, ik zal er dan ook geregeld eens een keer binnenlopen.

Komen jullie wel eens bij terStal ?

Liefs Linda

 

Dit artikel bevat affiliatelinks

1 thought on “Opening terStal winkel”

Geef een reactie

