Persoonlijk

Blog bestaat 1 jaar!!

Afgelopen week ben ik niet veel online geweest. Ziekenboeg thuis. Ml zit met een luchtweginfectie en Elaiza is ook wat verkouden en er komen weer kiezen door.Hierdoor is ze ’s avonds en ’s nacht veel wakker.
Ook heeft ze besloten dat een middagdutje niet meer nodig is. Ik heb dus even niet zoveel energie over om aan de blog te werken, komt wel weer.

Mijn blog bestaat 1 jaar!

Gisteren ben ik bijna niet online geweest en ik kwam er dus vandaag achter dat mijn blog 1 jaar bestaat.

Best gelezen berichten

Afgelopen jaar zijn er 164 berichten online gekomen. een aantal daarvan zijn veel gelezen en worden ook vaak via zoekmachines gevonden.

Ik vond het dus wel eens leuk om een lijstje te maken van de meest gelezen berichten en de zoektermen.

Top 5 meest gelezen in 2015:

  1. Een ongeplande zwangerschap, die eindigde in een miskraam.
  2. Bezoekje aan het CB
  3. Flair rubriek ‘Waar doet ze het van?’
  4. Cadeautjes shoppen
  5. Mijlpalen 1e jaar Elaiza

Top 5 meest gelezen 2016:

  1. In plaats van een leuk nieuwtje aankondigen, waren we totaal in shock!
  2. Goodiebag van de verloskundige
  3. Carpaal Tunnel Syndroom (CTS) en mijn behandelingstraject deel 2
  4. Shoplog Zeeman & Action
  5. Dag lief meisje……

De zoektermen: 

CTS & Fibromyalgie:

Er is heel veel gezocht naar informatie over Carpaal tunnel syndroom, de behandeling en UWV fibromyalgie beoordeling

  • fibromyalgie zw uwv beoordeling
  • wond na operatie carpaal tunnel syndroom
  • wanneer weer tillen na cts operatie
  • geen operatie bij carpaal tunnelsyndroom met hypermobiliteit
  • carpaal tunnelsyndroom and pleisters plakken
  • cts operatie amphia
  • ganglion linkerpols gevolgen

Zwangerschap & Miskraam:

  • 3.5 week zwanger inwendige echo
  • curettage na miskraam vrucht
  • zorgkosten verloskundige
  • zaldiar miskraam

Action gerelateerd:

Schijnbaar komt met deze zoekwoorden steeds de Zeeman en Action shoplog tevoorschijn, want die wordt heel vaak gelezen.

  • afdingen bij action
  • kleuren op nummer action
  • vingerverf action
  • biobakzakjes
  • action ladekastje
  • kleurpuzzels
  • opvouwbare wasmand action

Breda:

Geen idee waarom mensen blijven zoeken op wat er met Pasen te doen is in Breda, dat bericht wordt wekelijks wel een keer gelezen.

  • ditwinkeltje breda
  • breda pasen evenementen
  • wat te doen met pasen in breda
  • wat is leuk te doen met pasen

Overig

  • voorraad kelderkast
  • dansende beatbo
  • pickwick vragen
  • dreumes speelgoed
  • hoeveel maanden speelgoed teruggeven
  • uitstraling groeipijnen dreumes (geen idee waarom ze hiermee op mijn blog terecht komen, heb hier nog nooit iets over geschreven)
  • zeeman eten (???)

De toekomst

De 2 top berichten gaan beide over een miskraam. Begrijpelijk dat dat soort berichten veel gelezen worden, al hoop ik er nooit meer over te hoeven schrijven. Misschien dat ik ooit nog eens over een zwangerschap kan gaan schrijven, maar dat is voorlopig eigenlijk niet de bedoeling.

Over Elaiza en haar mijlpalen zal ik zeker blijven schrijven. Ook omdat ik het wil bewaren voor haar. Grotendeels schrijf ik het ook op in haar fotomappen. Al loop ik daar behoorlijk mee achter. Moet nodig weer foto’s laten afdrukken en inplakken.

Over mijn gezondheid zullen waarschijnlijk ook nog wel berichten verschijnen, al hoop ik dat het ook eens positievere berichten kunnen gaan worden.

Verder zullen er natuurlijk shoplogs blijven komen (bijna oktober! haha).
Verlanglijstje voor Sinterklaas en de 2e verjaardag komen ook weer over een tijdje.

Weekoverzichten zit ik nog een beetje over te twijfelen, aangezien ik nu niet veel boeiends doe heel de week. Grotendeels ben ik thuis met Elaiza, misschien dat ik het voortaan 1 keer per maand doe.

Ook ben ik aan het bekijken of het mogelijk is om verder te gaan op een eigen domein in plaats van Wordpress.com. Mogelijk gaat dat nog wel enige tijd duren, want ik weet niet in hoeverre dat kan. (ivm bewindvoering e.d.)
Vragen en/of suggesties zijn altijd welkom!

 

Liefs Linda

5 thoughts on “Blog bestaat 1 jaar!!”

Geef een reactie

