Reviews & Shoplogs

Action Shoplogje

Een Action zo vlakbij hebben zitten is meestal niet goed voor je portemonnee.
Zeker niet als er ook een dreumes meegaat, die je hebt beloofd dat ze wat uit mag zoeken.

Al heb ik mezelf vandaag goed ingehouden, moest ook wel, want had niet veel geld bij haha. Dat werkt toch wel het beste!

Voor 1 ding naar de Action

Ik ging eigenlijk alleen er naartoe omdat Benji zijn snoepjes op waren. Maar ik kan het nooit laten om dan toch even alle gangpaden af te lopen.20160923_160008

Tasje

Ik was al even op zoek naar een klein tasje voor haar, want ze wil anders iedere keer haar rugzak of een boodschappentas meezeulen. Deze zag ik toevallig liggen tussen de kleding. Niet de plek waar het hoort te liggen in ieder geval. heb er verder ook geen meer gevonden, anders had ik die van Minni Mouse gekocht.

Slofjes

Ik deze slofjes voor Elaiza in lichtroze en donker roze. Ze kosten € 3.95
Ze wilde ze allebei wel hebben haha. Omdat ze van schoenen naar maat 23 gaat, paste ik die als eerste. Die waren dus te klein. Maatje 24 was er alleen in lichtroze, dus had ze weinig kleurkeuze.20160923_160038

Auto!

Ze mocht van mij iets uitzoeken, dus gingen we ook naar het speelgoed pad. Zoals gewoonlijk wilde ze eigenlijk een bal hebben. Maar die heeft ze al genoeg. Poppen of paardjes wilde ze niet, wel een auto! Deze was €0.99
Van deze auto’s hebben ze ook de bus, maar die was er nu niet in het geel.

Ondergoed

Ze vind het heel leuk om onderbroeken aan te doen i.p.v. rompers. Ook vind ik het een stuk makkelijker. Want er zijn dagen dat ze steeds perse op het potje/wc wil. Niet dat ze dan plast, maar de broek en luier moeten wel uit. Andere dagen vergeet ze de wc gewoon. Broekjes zijn 2 stuks voor € 2.79
Ondergoed is er pas vanaf maat 98/104, maar voor over een luier is het perfect. Hemdje is van stretch stof, dus die past ze nu ook al. Deze was € 1.90.
Ze mocht zelf kiezen. Die van Frozen wilde ze eigenlijk ook wel, maar ik wil (zolang mogelijk) geen kleding van Disney e.d. kopen. Ik hou daar gewoon niet van.
Deze vond ze leuk, omdat er hartjes op staan en hartjes zijn nou eenmaal geweldig!20160923_155926

Alles bij elkaar was ik maar €12.11 kwijt, valt mee toch?


Liefs Linda

 

4 thoughts on “Action Shoplogje”

Geef een reactie

