Reviews & Shoplogs

Shoplog tweedehands spullen

Ik hou ervan om nette tweedehands spullen voor een leuk bedrag te kunnen vinden.

Kinderwagen

Omdat wij een nieuwe wandelwagen of buggy nodig hadden, was ik al een tijdje aan het zoeken op Marktplaats en Facebook groepen.
Omdat ik geen auto/rijbewijs heb, zoek ik altijd binnen een straal van 6 Km.

Afgelopen week stond er een licht blauwe Mutsy kinderwagen met reiswieg te koop voor maar €35.00 Vrij goedkoop dus!
Maandagavond heb ik de wagen opgehaald. Er zat zelfs nog een meerijplankje en babyspeelgoed bij. Beide niet nodig, maar gaan op zolder samen met de reiswieg.

Verf

Natuurlijk nieuw, maar om het tweedehands ledikant dat we een tijdje geleden hebben gekocht verder te kunnen verven. Blik kost € 15.49
Dat bedje wordt geel met zwart. En dat mag natuurlijk maar 1 kleur geel zijn!  RAL1023, NAC geel. De rest van haar meubels zijn grijs met geel.verf-ral-1023

Speelgoed

Nadat ik verf had gehaald, ook maar even langs Vindingrijk (kringloop). Niet zo handig als je een dreumes bij hebt, dus ik heb niet veel gehaald. Had eigenlijk bij de kleding willen kijken. Ik laat haar de volgende keer dus thuis.

Speelgoed is voor 5-12 en haar verjaardag, dus dat gaat vandaag gelijk naar zolder.

2 puzzels voor € 1.00 & € 0.75
Stokpaardje € 1.50
Barbie auto met barbiepop € 6.50
Omdat ik een Bredapas heb, kreeg ik ook nog eens 10% korting!
Ook kreeg en kocht ik deze week veel kleding, daarvan komt nog een shoplog online.

wp-1474719450962.png

 

2 thoughts on “Shoplog tweedehands spullen”

Geef een reactie

