Reviews & Shoplogs

Zeeman Shoplog

Nadat we van schoonmoeders zoveel kleren voor Elaiza hadden gekregen, heb ik nog een paar dingen zelf gehaald.

  • De zilveren winterjas heeft Elazia ook van oma gehad. Het is maat 92  en valt best ruim. Hier kan ze voorlopig goed mee vooruit.
  • De bordeaux rode jas heb ik voor mezelf gehaald. Alle winterjassen die ik had zijn  of te klein of te groot. Het werd dus tijd voor een nieuwe. Dit is een maat 44 en valt vest ruim. 42 paste ook goed, maar ik vind het wel prettig als ik er een lekker dikke trui onder aankan en mijn handen in de mouwen kan stoppen haha. Prijs € 14.99
  • Tuurlijk vergat ik weer een extra tas mee te nemen, dus maar weer een tasje gekocht. €1.00
  • Een pyjama met katten maat 92. Deze kost € 5.99.
  • Jurkje met hartjes. Ze hadden deze en de lichtroze. Ik heb haar laten kiezen e ze wilde (gelukkig) deze . was ook de laatste in deze kleur. Maat 92 en kost € 6.99
  • Dunne trui. Ze hadden ook een witte met hartjes, maar ze wilde deze. Kost € 5.99
  • Basic shirts.maat 92. Ik kocht er vorige week ook al 2, toen wit en grijs. Ideaal voor nu onder een t-shirt of met een vestje erover. kosten € 2.69 p/st

 

Ook kocht ik nog een aantal kleren bij de Action. Die shoplog komt maandag online.

wp-1474719450962.png

1 thought on “Zeeman Shoplog”

Geef een reactie

