Reviews & Shoplogs

Action Shoplog

De vierde op rij en voorlopig ook even de laatste shoplog (denk ik)

De laatste tijd trek ik Elaiza eerder een onderbroekje en een hed aan als een romper. Zelf vind ze het ook helemaal geweldig als ze een onderbroekje aan mag. Omdat ik er maar een paar had, moesten er een aantal bijkomen.

Er hingen ini haar maat nu 5 verschillende sets, waarvan ze er 3 mocht uitkiezen. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze voor degene met de bloemetjes zou kiezen, maar die gooide ze zelfs als eerste in het mandje. Ze zijn maat 98/104, maatje groter als haar kledingmaat, maar dan passen ze mooi over de luier heen.  Kosten € 2.79 per set.

3 hemdjes. Ik wilde eigenlijk ook de roze meenemen, maar die hadden ze nu niet in haar maat. Die neem ik volgende keer dan wel mee. Maat 98/104. Zijn een beetje lang, maar verder zitten ze wel goed. Het is stretchstof, dus ze gaat ze voorlopig nog wel passen. Kosten € 1.90 p/st.

  • Grote fles Nivea doucecreme voor € 2.39
  • Muts voor Elaiza. Ze hadden ook nog een zwarte of een gebreide met glitter erin. Ze wilde deze. Mocht ook gewoon de muts op haar hoofd zetten en ze liet hem zelf even op in de winkel. Vorig jaar wilde ze absoluut geen muts op. Deze kost € 1.99
  • Ik moet ook niet naar de winkel gaan als ik trek heb.
    €0.89, Milka chocolade € 0.59 en koekjes € 1.29

Nu ga ik deze week alleen nog een paar wanten halen, want ze had afgelopen week al een beetje koude handen.
En ik ga een dekbedje kopen voor in haar nieuwe ledikant, die ik hopelijk deze week op haar kamer kan zetten.

wp-1474719450962.png

4 thoughts on “Action Shoplog”

Geef een reactie

