tags

TAG: 100 vragen die niemand je ooit stelt (Deel 1)

De 100 vragen die niemand je ooit stelt tag las ik bij Denise van http://mamavan4.nl/. Zij heeft hem gevonden op Trendbubbles.nl .

Omdat het een lange lijst is, heb ik hem in tweeën gesplitst. Dat leest toch wat prettiger.

De 100 vragen die niemand je ooit stelt Tag:

1. Slaap je met je raam open of dicht?
Meestal op ventilatiestand. Ligt eraan hoe de wind staat, soms tocht het dan te erg en doe ik hem wel dicht.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Laatste keer dat ik heb overnacht in een hotel is ruim 20 jaar geleden, zal ze toen vast wel meegenomen hebben.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Het liefste wel, maar John trekt ze toch los, dus laat ik het maar losliggen.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee

5. Gebruik jij post-it notes?
Nee, ik zet alles wat ik niet mag vergeten in mijn telefoon (en dat vergeet ik ook vaak haha)

6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja dat gebeurt wel eens

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Als ik dan moet kiezen, liever bijen. Maar dan hoop ik wel dat ik snel naar het ziekenhuis kan.

8. Heb je sproeten?
Een paar, meestal alleen in de zomer goed zichtbaar

9. Lach je altijd op foto’s?
Nee, ik heb eigenlijk best een hekel aan foto’s. Probeer meestal ook om niet toevallig ergens op de foto te komen.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Oneerlijkheid, achterbaks enz…

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ja

13. En gepoept??
Nee

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, samen met Elaiza

15. Bijt je op je pen?
Nee, vroeger wel op potloden

16. Kun je zeilen?
Nee en zou het ook niet willen leren. Ik zit liever relaxed op een motorboot

17. Hoe groot is jouw bed?
Sinds kort hebben we een 1.60-2.00 , eerder altijd een 1.80-2.00. Is wel even wennen.

18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Geen idee, ik heb wel vaak radio aanstaan, maar luister niet echt.

19. Mannen die roze dragen?
Ik zou niet weten waarom niet, maar ik hou zelf niet van roze, dus zou het niet kopen voor John.

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Nee joh, Disney channel staat alleen voor Elaiza aan

21. Wat is je minst favoriete film?
Titanic. Ik heb hem zelfs nog nooit in 1 keer afgekeken.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Dat zou je wel willen weten hé? haha, blijft mijn geheimpje!

23.Wat drink je bij je avondeten?
Meestal melk, soms water

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Mayo of chilisaus

25. Wat is je favoriete eten.
Zuurkoolstampot, verse friet  met biefstuk of stoofvlees

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Ik kan best wel veel veel vaker zien, maar :
Don’t Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood blijft wel heel erg grappig.

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Elaiza

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Ja, heel kort. Ik denk een paar weken en toen had ik er geen zin meer in.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee

30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Een half jaar geleden, naar mijn oma. Moet nodig weer een brief gaan sturen naar haar.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Waarschijnlijk wel

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee, maar heb ook geen rijbewijs.

33. Ooit zonder benzine gezeten?
Met de boot wel 2 keer. 1ste keer konden de 2 mannen peddelen, 2e keer was al in een haven, dus konden we de boot vooruit trekken naar een ligplaats.

34. Favoriete broodje?
Worstenbroodje of een martino (al is dat wel erg lang geleden)

35. Het lekkerste ontbijt?
(geroosterd) brood met gebakken of gekookt eitje

36. Hoe laat ga je naar bed?
Meestal ergens tussen 00.30 en 1.30. Veel te laat eigenlijk.

37. Ben je lui?
Ik kan heel lui zijn, maar ben ook wel een aanpakker.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Pipi langkous (geloof ik)

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Haan

40. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands en Engels.

41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.
NAC Breda

43. Ben je koppig?
Nee hoor, alleen eigenwijs

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah, show van Tyra nooit gezien.

45. Kijk je naar soaps?
Ja, GTST al kijk ik niet meer elke dag

46. Heb je hoogtevrees?
Ja, maar meer valangst denk ik. Zolang ik vaste grond onder mijn voeten heb en bijvoorbeeld een balustrade (gallerei flat ofzo) dan heb ik er geen last van.

47. Zing je in de auto?
Nee

48. Zing je in de douche?
Nee

49. Dans je in de auto?
Nee

50. Ooit een pistool gebruikt?
Alleen een balletjes pistool

wp-1474719450962.png
Geef een reactie

