Elaiza

Verlanglijstje van de dreumes

Een tijdje geleden deelde ik al een deel van het verlanglijstje. Die was gebaseerd op de speelgoedboeken.

Vorige week kreeg ik de vraag van mijn schoonzusje, wat ze nog kon kopen voor 5-12. Ze wilde voornamelijk nog wat kleine dingetjes halen, rest had ze al.

Dus ben ik begonnen met een lijstje maken op ikwilgraaghebben.nl . Vorig jaar ook gedaan en dat is toch wel heel erg handig om door te geven aan familie en vrienden. Als ze dan niet weten wat te kopen, kunnen ze altijd 1 of meerdere kadootjes kiezen van de lijst. Zo voorkom je ook dat er dingen dubbel gegeven worden.

Voor het lijstje heb ik op een aantal websites en in folders gekeken. Er staan nu kadootjes op tussen de €0.50 en €40.00.

Grootste kado wat er op stond was een loopfiets. Deze krijgt ze van opa en oma.

Naïfcare:

Een voorraadje Naïfcare is nooit een overbodige luxe.
Naif bodylotion
Naif wasgel
Naif zonnebrandcreme

Duplo:

Vliegveld 
Mijn eerste vrachtwagen
Poolgebied
Getallentrein
Minnie’s Theehuisje
Mickey & Minnie’s verjaardagsoptocht

Voor haar kamer:

Speeltapijt Raduno 140 x 200 cm € 27,04
Pyjama maat 92/98

Kado bonnen:

Ook heb ik er een aantal kadobonnen op gezet. Altijd handig om de te krijgen en ik heb het liever dan geld.
Kadobonnen van : Action, Hema, H&M, TerStal, Kruidvat, Ikea.

1 thought on “Verlanglijstje van de dreumes”

Geef een reactie

