tags

#30dayblogchallengeNL vraag 1,4

Zoals ik vorige week al vertelde, is het een beetje rustig op de blog. Mijn huis is nog steeds overvol. Kasten zijn nog niet weg, dus kan nog niks op zijn plek zetten. Mede doordat het zo rommelig is in huis, kan ik ook niet de rust vinden om blogs te typen.  Komt wel weer binnenkort.

Voor nu even een korte update van de #30DayBlogChallengeNL

 

#30dayblogchallenge

 

Naam van mijn blog

Tja, ik denk niet dat die veel uitleg nodig heeft.

Ik ben eigenlijk altijd al heel slecht geweest in nicknames bedenken, dus ook de naam van mijn blog heb ik heel erg simpel gehouden.

Ik schrijf voornamelijk over mijn leven en ik ben een mama. Ik heb wel heel even aan een naam met Fibromyalgie zitten denken of mama van Elaiza. Maar mijn ziekte is niet  waar ik alleen over wil schrijven en ik hoop dat er ooit nog een kleine bij mag komen, dus mama van Elaiza viel al snel af.

In het Nederlands vond ik het niet lekker klinken, dus vandaar in het Engels.

 

TV Programma waar ik aan mee zou willen doen

Hier kan ik heel kort op antwoorden …..GEEN

Ik hou er absoluut niet van om in de belangstelling te staan, vond het vroeger op school al verschrikkelijk als ik voor de klas moest gaan staan.
Vroeger wel ooit meegedaan aan een balletvoorstelling in het Theater. Doodeng vond ik het, maar vanaf het podium konden we gelukkig niet goed de zaal inkijken, dus zag ik niet hoe druk het was. En ik stond toen niet alleen op het podium, maar met +/- 30 andere kinderen. Toen wilde ik nog wel heel graag naar het conservatorium om professioneel balletdanser te kunnen worden.

wp-1474719450962.png

 

1 thought on “#30dayblogchallengeNL vraag 1,4”

Geef een reactie

