tags

TAG: 100 vragen die niemand je ooit stelt (deel 2)

De 100 vragen die niemand je ooit stelt tag las ik bij Denise van mamavan4.nl. Zij heeft hem gevonden op Trendbubbles.nl .

Omdat het een lange lijst is, heb ik hem in tweeën gesplitst. Hieronder deel 2:

De 100 vragen die niemand je ooit stelt Tag:

51. Wanneer heb je voor het laatst een portret/pas foto laten maken?
Tijdens de zwangerschap van Elaiza, ruim 2 jaar geleden dus.

52. Vind je musicals stom?
Nee vind het wel leuk, al ga ik er nooit naartoe. Op tv kijk ik het wel

53. Vind je kerst stressvol?
Nee, maar we doen meestal ook niet veel bijzonders met de kerst. Meestal 1 dag bij schoonouders gourmetten en andere dag lekker thuis. Hebben zelf een aantal keer gewoon pizza of shoarma besteld.

54. Ooit Pierogi gegeten?
Moest het even opzoeken wat het is haha. Maar nee, heb het nooit gegeten

55. Favoriete fruittaart?
Verse appeltaart of de bananentaart van Multivlaai

56. Wat wilde je vroeger worden?
Ballerina, stewardess, kok

57. Geloof je in geesten?
Ja, ik denk wel dat er meer is.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Ja jaren geleden, maar dat was niet in nuchtere toestand haha

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Op het moment alleen vitamine D. Binnenkort eens bloed laten prikken voor de rest. Vermoed tekort aan o.a. D, B12, magnesium enz..

60. Draag je slippers?
In de zomer sowieso en thuis vaak ook. Altijd Birkenstock

61. Draag je een badjas?
Nee

62. Wat draag je in bed?

 T-shirt

63. Eerste concert?
Ben nooit naar een concert geweest. Eerste feestje was Mysteryland 1996

64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat, die zit het dichtste bij

65. Nike of Adidas?
Nike (classic BW)

66. Cheetos of Doritos?
Cheetos, al zijn doritos ook wel erg lekker

67. Pinda’s of zonnebloempitten?
Pinda’s

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee

69. Ooit danslessen gehad?
Ja, klassiek ballet.

70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Op het moment niet werkzaam, maar zijn beroep is verbrandingsmotorentechnicus (Specialiteit watersport)

71. Kan jij je tong oprollen?
Nee

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee, nooit aan meegedaan.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja

74. Heb je recordable cd’s in huis?
Vast wel ergens

75. Kun je recordable cd’s branden?
Ja, maar dat kan zga iedereen tegenwoordig toch wel. Al gebruik ik ze nooit, heb niet eens een cd of dvd speler.

76. Brand je vaak wierook?
Nee, vind het stinken en krijg dan last van mijn ademhaling.

77. Ooit verliefd geweest?
Ja

78. Naar welk concert zou je graag willen?
Groots met een zachte G

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Palm Parkies Valkenberg concerten

80. Hete thee of ijs thee?
Beide, afhankelijk van het weer.

81. Thee of koffie.
Koffie! Ik moet ’s morgens een mok koffie hebben.

82. Mars of Snickers?
Mars

83. Kan je goed zwemmen?
Nee, ik kan niet goed zwemmen maar heb wel mijn A en B diploma.
Ik zou eigenlijk meer in open water moeten gaan zwemmen, zeker aangezien we geregeld met een boot weggaan. Maar mijn spieren kunnen niet goed tegen koud water, verkramp dan gelijk.

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja

85. Ben je een patient?
Ja, ik jaren geleden een auto ongeluk gehad, waardoor ik een whiplash heb opgelopen. Daardoor al jaren problemen met nek (ook dubbele hernia) en armen. Ook is een aantal jaar geleden de diagnose Fibromyalgie gesteld.

86. DJ of een Band op je bruiloft?
DJ

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Vroeger ooit een kleurwedstrijd bij een supermarkt

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Je en nee haha. Ik ben aan de CTS geopereerd door een plastisch chirurg

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Vind ze allebei vies

90. Kan je haken of breien?
Nee

91. De beste plek voor een openhaard?
Ik vind het altijd erg gezellig om een open haard in de woonkamer te hebben, maar we hebben er sowieso geen plek voor. Zou wel een buitenhaard willen hebben, als de tuin eenmaal klaar is.

92. Wil je trouwen?
Ik wilde niet trouwen, vond het altijd onzin. Toch ben ik bijna 5 jaar geleden getrouwd.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
Bijna 5 jaar

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Pff, geen idee eigenlijk. Maar ik had in die periode ook wl wat andere dingen aan mijn hoofd .

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Afhankelijk van mijn humeur, maar ik kan dan best chagrijnig worden.

96. Heb je kinderen?
Ja, 1 dochter Elaiza

97. Wil je kinderen?
Ja, anders ha dik er nu geen.

98. Wat is je favoriete kleur?
Geel

99. Hoe wil je begraven worden?
Niet, ik wil gecremeerd worden.

100. Mis je nog iets?
Nee, de lijst was lang genoeg haha

wp-1474719450962.png

1 thought on “TAG: 100 vragen die niemand je ooit stelt (deel 2)”

Geef een reactie

