Reviews & Shoplogs

AliExpress sieraden shoplog

Met enige regelmaat kijk ik op Aliexpress. Vaak verdwijnt er van alles in het mandje, om het dan toch maar niet te kopen, of ik zet het op mijn verlanglijstje.

Vaak zie ik veel leuke kleding voor mijzelf of voor Elaiza, maar eigenlijk durf ik dat niet goed te bestellen. Je moet er al lang op wachten en dan nog het risico dat het niet past.

Maar sieraden kan ik meestal niet laten. Kost vaak echt maar een paar cent. Al staat er wel vaak bij dat het ‘925 zilver’ is, wat natuurlijk niet zo is. Maar voor die paar cent, maakt mij dat ook niet echt uit.

Afgelopen tijd had ik weer een aantal dingetjes besteld en die kwamen de laatste 3 weken langzaamaan binnen. Sommige nog net binnen de termijn en bij 2 pakjes heb ik een dispute moeten openen, omdat het langer duurde. Beide keren was het pakje al wel in NL aangekomen, dus is de tijd verlengd en kwam het een week later binnen.

Ketting met kompas hanger, zilverkleurig € 0.32
Ketting met diamant hanger, zilverkleurig € 0.34

Ketting met kat hanger, goudkleurig met steentjes € 0.47
Ketting met uil hanger, koperkleurig met steentjes € 0.25

Ketting met vlinder, zilverkleurig met steentje € 0.46
Ketting 24 inch, zilverkleurig € 0.48
Ketting 24 inch, zilverkleurig € 0.30

Totaal voor maar  €2.62

 

Bestellen jullie vaak bij Aliexpress ?

wp-1474719450962.png

1 thought on “AliExpress sieraden shoplog”

  1. Gaaf! Ik bestel dan juist weer wel kleding… Maar niet super veel.
    Soms is het echt flut dat je krijgt en soms is het echt goed spul.

    De kettinkjes zijn echt gaaf, helaas durf ik die niet te bestellen omdat ik allergisch ben voor ijzer 😢

    Like

Geef een reactie

