Reviews & Shoplogs

Winactie! Nestlé L’Atelier

Winactie afgelopen!!

Winnaar:winnaar

 

Vandaag heb ik een hele lekkere winactie voor jullie!!

Ik heb een aantal repen Nestlé L’Atelier repen ontvangen om te testen. Nu kan ik er natuurlijk voor kiezen om alles zelf op te eten, maar ik deel het liever met jullie.

Wil je kans maken op het pakket, lees dan even verder wat je ervoor moet doen.

Nestlé L’Atelier 2

Heerlijke chocolade tabletten van de allerhoogste kwaliteit. Elk tablet bevat een combinatie van hele noten en/of gedroogde vruchten in heerlijke pure of melkchocolade. Ieder stukje is uniek.

De chocolade tabletten worden elk op een andere wijzen gevuld met hele noten, zoals amandelen en hazelnoten en gedroogde vruchten, zoals bosbessen of cranberries. Je zult nooit 2 precies dezelfde tabletten vinden. Zelfs elk blokje verschilt! Bij het eten van een nieuw blokje is het steeds weer verrassend welke heerlijke combinatie van noten en gedroogde vruchten je in de chocolade zult aantreffen.

Bron: Nestlé L’atelier

3

Zelf heb ik natuurlijk ook al een deel geproefd.

Puur met hazelnoten: Pure chocolade is bij mij meestal wel favoriet, deze is maar 54%. Ik vind het wel erg lekker, al is het een beetje zoetig. Dit is wel een reep die ik in 1 keer op zou kunnen eten. Lekker!

Melk met rozijnen, amandelen en hazelnoten: Romige melkchocolade (29%). Hoewel ik normaal zelden chocolade met amandelen eet, vind ik deze reep erg lekker. De rozijnen hadden voor mij niet gehoeven. Rozijnen vind ik normaal wel lekker, maar niet in combinatie met chocolade. Hierom zou ik deze reep dus ook niet kopen.

Puur met bosbessen, amandelen en hazelnoten: Nog niet geproefd.

Melk met cranberries, amandelen en hazelnoten: Deze heb ik niet geproefd, ik lust geen cranberries. Daarom komt deze reep in het pakket voor de winactie.

De adviesverkoopprijs is €3.49 en zijn te koop bij Albert Heijn

 

Winactie:

Ik heb een pakketje gemaakt met 3 Nestlé L’Atelier repen:

– melk met rozijnen, amandelen, hazelnoten
– melk met cranberries, amandelen, hazelnoten
– puur met bosbessen, amandelen, hazelnoten1

Dit moet je doen om kans te maken (NL):

Facebook of Instagram:
Like mijn FB pagina of volg mij op IG
Like het bericht/foto en laat een reactie achter dat je mee doet.
Delen is lief, maar hoeft niet.

 

Of laat hieronder een reactie achter.

Reageren kan t/m maandag 2-1-2017, dinsdag zal ik de winnaar bekendmaken.

Verder zou ik het fijn vinden als je mij na het proeven wil laten weten wat je ervan vond.

Liefs Linda

 

Dit artikel bevat producten die ik heb ontvangen van een bedrijf.

 

 

 

10 thoughts on “Winactie! Nestlé L’Atelier”

Geef een reactie

