dagboek, Persoonlijk

2016: De 9 best gelezen artikelen

Laatste dag van 2016 alweer!

Een jaar met heel veel leuke dingen, maar ook minder leuke (op zijn zachts gezegd).
Maar dit jaar laten we achter ons en we gaan met goede moed en positieve vibe het nieuwe jaar in!

Ik maakte een  overzichtje van de beste en slechts gelezen artikelen

Best gelezen :

  1. In plaats van een leuk nieuwtje aankondigen waren we totaal in shock
  2. Goodiebag van de verloskundige
  3. Shoplog Zeeman, Action
  4. Kleuren op nummer
  5. Shoplog o.a. Action & Hema
  6. Shoplog Action
  7. Dag lief meisje
  8. 6 maanden na CTS operatie
  9. Consultatiebureau 18 maanden

Berichten uit 2015 die het goed blijven doen:

  1. CTS behandeling deel 2
  2. Flair : Waar doet ze het van
  3. CTS behandeling deel 1
  4. Diagnose Fibromyalgie
  5. Bezwaar ziektewet

Hmm, het is wel duidelijk wat jullie het liefste lezen, over mijn gezondheid en shoplogs !
Hopelijk kan ik het aankomende jaar heel veel shoppen, maar ik hoop toch het meeste dat mijn gezondheid vooruit gaat.

Minst gelezen artikelen 2016:

  1. TAG: wat als ik moet kiezen?
  2. Nationale archeologiedagen 2016
  3. Elaiza : Ontwikkelingen met 13/14 maanden
  4. Historie van Breda

Best nine op Instagram:

Ik heb 2 IG accounts, 1 openbare en 1 privé.
Op het prive account deel ik een stuk meer foto’s van Elaiza, meeste volgers daar zijn familie & vrienden, maar ook ‘onbekenden’.

Op het openbare account heb ik een heel diverse feed. O.a. foodpics, kleurplaten, maar ook veel privefoto’s.

Van beide accounts heb ik een #bestnine gemaakt

 

Liefs Linda

 

 

3 thoughts on “2016: De 9 best gelezen artikelen”

Geef een reactie

